Augstākais uzticības līmenis mediju nozarē Latvijā ir internetam kā medijam kopumā, iegūstot 4,7 punktus no maksimālajiem septiņiem, savukārt viszemākais - komerciālajai televīzijai - 3,9, liecina pētījumu kompānijas "GfK" un LETA biznesa portāla "Nozare.lv" pētījums.
"GfK" Klientu servisa direktore Māra Tauriņa paskaidroja, ka pētījuma sadaļā par visuzticamākajiem medijiem komerciālā televīzija un radio ir zemās vietas, jo pētīta visa nozare kopumā.
Kā otrs uzticamākais medijs pētījumā ar vienādu punktu skaitu - 4,2 - novērtēti reģionālie laikraksti, sabiedriskais radio un sabiedriskā televīzija. Sociālie tīkli un nacionālie laikraksti novērtēti ar 4,1 punktu, savukārt žurnāliem un komercradio piešķirts uzticības kredīts 4,0 punktu apmērā no maksimālajiem septiņiem.
LETA produktu attīstības vadītāja Marta Rībele norādīja, ka uzticības līmenis sabiedriskajam radio ir augsts, bet saturs tiek vērtēts kritiskāk. Tas varētu būt skaidrojams ar klausītāju prasībām pret Latvijas Radio satura kvalitāti.
Pētījumu kompānijas "GfK" un LETA biznesa portāla "Nozare.lv" pētījums tika prezentēts LETA sadarbības partneriem rīkotajā diskusijā par televīzijas nākotni.
Pētījums tika veikts 2012.gada decembrī Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Pētījumā piedalījās respondenti no 18 līdz 65 gadiem, kuri lieto internetu. No Latvijas piedalījās 1028 respondenti, no Igaunijas - 1016, no Lietuvas - 919. Dati tika svērti pēc dzimuma, vecuma, tautības, reģiona un dzīvesvietas tipa.