Pēdējos trijos gados Twitter.com auditorija Latvijā ir četrkāršojusies

Pētījumu aģentūra TNS regulāri apkopo informāciju par dažādu Latvijas un ārvalstu interneta vietņu auditoriju, kā arī iedzīvotāju interneta patēriņa paradumiem. TNS Latvia Digital rudens pētījuma rezultāti liecina, ka Twitter.com ir 13. populārākā interneta vietne pēc vidējās vienas dienas auditorijas rādītājiem Latvijas iedzīvotāju vidū vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Twitter.com vidēji dienā apmeklē 4,7% jeb 82 tūkstoši Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Regulāro Twitter.com lietotāju skaits pēdējos trijos gados ir četrkāršojies – no 19 tūkstošiem vietnes apmeklētāju vidēji dienā 2010. gada pavasarī līdz 82 tūkstošiem 2012. gada rudenī.

Pērn rudenī to iedzīvotāju vidū, kuri pēdējo 6 mēnešu laikā ir lietojuši internetu, vidēji dienā interneta lapu Twitter.com lietojuši 6,7% interneta lietotāju.

Latvijā

Aizritējis Latvijā spēkā esošā banku virspeļņas nodokļa jeb “solidaritātes iemaksas” pirmais ceturksnis. Ar šo jauno nodokli paredzēts stimulēt kreditēšanu – nodokļa summa samazinās atkarībā no banku kreditēšanas aktivitātes. Tomēr bankas joprojām ir pesimistiskas. “nra.lv” aptaujāja vairākus nozares lielākos spēlētājus. Viņi skaidroja, kāpēc netic, ka jaunais likums darbosies tā, kā tas bija iecerēts.

Svarīgākais