Eiropas patērētāju informēšanas centrā saņemtas vairākas sūdzības no patērētājiem par mājaslapu "www.happyfly.lv", kurā pēc aviobiļešu iegādes būtiski palielināta to cena vai arī tās nav bijušas derīgas lidojumam.
Patērētāju tiesību aizsardzības centra Eiropas patērētāju informēšanas centrā (ECC Latvia) saņemtas vairākas sūdzības no patērētājiem par mājaslapu www.happyfly.lv, kurā Lietuvā reģistrēts komersants piedāvā iegādāties aviobiļetes par ļoti izdevīgām cenām, dažkārt pat ievērojami zemākām nekā pašu aviokompāniju piedāvājumos. Pēc pirkuma patērētājiem lūgts veikt papildus iemaksas, norādot uz biļetes cenas pieaugumu. Tāpat, ziņots par gadījumiem, kad iegādātā aviobiļete bijusi nederīga lidojumam. Aicinām patērētājus būt uzmanīgiem un rūpīgi izvērtēt pastāvošos riskus, iegādājoties aviobiļetes minētajā interneta vietnē.
2012.gada otrajā pusgadā ECC Latvia saņemtas astoņas patērētāju sūdzības par problēmām, kas radušās pēc aviobiļešu iegādes interneta vietnē www.happyfly.lv. Pēc situācijas izpētes konstatēts, ka komersants, kas piedāvā konkrētajā vietnē iegādāties pakalpojumus ir Lietuvā reģistrētais komersants "Happy Travel LT". Informācija par konkrētā komersanta praksi tika nodota kompetentajai iestādei Lietuvā.
Lietuvas Patērētāju tiesību aizsardzības pārvalde, ņemot vērā 33 patērētāju sūdzības par "Happy Travel LT" darbībām ir aizliegusi komersantam īstenot negodīgu komercpraksi un piemērojusi sodu 8000 litu (1632 latu) apmērā. Lietas ietvaros tika saņemtas sūdzības par šī komersanta darbībām ne tikai no Latvijas, bet arī no Lietuvas un Igaunijas patērētājiem. Patērētāji informējuši, ka "Happy Travel LT" ir pārdevis aviobiļetes par pieņemamām cenām, tāpēc viņi tās nopirkuši, samaksājuši prasīto summu un saņēmuši apstiprinājumu par veiksmīgu maksājumu. Tomēr pēc pirkuma patērētāji tika informēti, ka biļetes cena ir pieaugusi un, ka tiem ir jāsamaksā starpība vai arī biļete tiks anulēta.
Pēc pārbaudēm Lietuvas Patērētāju tiesību aizsardzības pārvalde ir secinājusi, ka "Happy Travel LT", izmantojot zemo cenu lidojumu piedāvājumus, negatīvi ietekmējusi patērētāju ekonomisko rīcību. Neskatoties uz to, ka komersants vēlāk informēja patērētāju par cenu pieaugumu, tomēr patērētājiem tika liegta iespēja iegādāties aviobiļetes par saprātīgu cenu, izmantojot citas tirgotāju vietnes. "Happy Travel LT" nav sniedzis jebkādus pamatotus paskaidrojumus vai pierādījumus patērētājiem vai Lietuvas Patērētāju tiesību aizsardzības pārvaldei, kāpēc biļetes cena ir pieaugusi pēc maksājuma veikšanas un reģistrācijas apstiprinājuma.
Lietuvas patērētāju tiesību aizsardzības pārvalde savā paziņojumā presei norādījusi, ka "Happy Travel LT" veikusi negodīgu komercpraksi jau ilgu laiku, turklāt tā nav pārtraukta arī laikā, kad tika veiktas pārbaudes.
PTAC aicina patērētājus būt uzmanīgus un izvērtēt riskus, izvēloties iepirkšanās vietnes internetā. Vienmēr pārliecināties par to, vai interneta vietnē sniegta informācija par komersantu, kas piedāvā distances pakalpojumus. Tāpat, pirms pirkuma veikšanas, iesakām izvērtēt citu personu sniegtās atsauksmes par komersantu.
Saskaroties ar problēmām veicot pārrobežu pirkumus Eiropas Savienības dalībvalstīs, patērētājiem ir iespēja saņemt bezmaksas konsultāciju un atbalstu Eiropas Patērētāju centru tīkla ietvaros (ECC-NET), ko Latvijā nodrošina Eiropas Patērētāju informēšanas centrs.