Apstiprināts VSIA "Latvijas Televīzija" (LTV) un VSIA "Latvijas Radio" (LR) sabiedriskais pasūtījums 2013.gadam, noskaidroja biznesa portāls "Nozare.lv". Sabiedriskais pasūtījums tika apstiprināts Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) 2012.gada 28.decembra sēdē.
Sākot 2013.gadu, LTV prioritāte ir pildīt sabiedrisko pasūtījumu, nodrošinot televīzijas programmu sagatavošanu un pārraidi divos kanālos nacionālajā tīklā atbilstoši "Sabiedriskās televīzijas raidorganizācijas apraides atļaujas vispārējai programmas koncepcijai".
Pie LTV1 prioritātēm ir minēta LTV1 programmu attīstība, auditorijas stabilizācija un palielināšana, sociāli aktīvas pozīcijas stiprināšana, programmas mārketings un integrācija starpmediju vidē.
Kā LTV7 prioritātes ir minētas augsta līmeņa pasaules mēroga sporta sacensību translēšana, Latvijas nacionālo izlašu un individuālo sporta veidu translācijas, informatīvo raidījumu krievu valodā palielinājums, kā arī esošo raidījumu satura kvalitatīvi uzlabojumi, sabiedrības integrācija, auditorijas stabilizācija un palielināšana, sadarbība ar neatkarīgajiem producentiem, LTV7 pozicionēšana un integrācija mediju vidē.
LTV1 programmām un licenču maksājumiem ir nepieciešami 2 830 231 lats, savukārt LTV7 nepieciešamais finansējums ir 1 158 426 lati.
LR prioritāte ir intensīva satura pasniegšana internetā un citās multimediju platformās, uzlabot raidījumu kvalitāti, veidot jaunus raidījumus vai raidījumu ciklus atbilstoši finansiālajām iespējām, auditorijas vajadzībām un tematiskajām aktualitātēm, kā arī intensīvs darbs jauniešu auditorijas pasniegšanā.
Augsta prioritāte piešķirta jauniešu auditorijas uzrunāšanai, turpinot attīstīt 2012.gadā izveidoto portālu "naba.lv" un tā ietvaros veidoto rubriku "39.kabinets", kas ir LR jauno žurnālistu skola.
LR1 ir nepieciešami 887 601 lats, LR2 - 129 830 lati, LR3 - 236 476 lati un LR4 - 329 845 lati.
Pie galvenajiem uzdevumiem 2013.gadā gan LTV, gan LR ir minēts pastiprināt klātbūtni sociālajos tīklos, veicinot atgriezenisko saiti ar auditoriju. Tas ir īpaši svarīgi, lai LR un LTV spētu piesaistīt ekonomiski aktīvo un jauniešu auditoriju. Tāpat jāturpina darbs pie LTV un LR kopīga ziņu portāla izveides internetā.