Turpina slēpt fotoradarus; pagaidām strādā tikai pārvietojamie radari

© F64 Photo Agency

Neraugoties uz to, ka valsts ir asi kritizējusi V-Traffic (pirms tam Vitronic Baltica un partneri) darba metodes, pat pēc līguma laušamas un skandāla par radaru turpmāko darbību V-Traffic nav mainījis savus netikumus.

Kā zināms, nedēļas nogalē - pēc smagām un ieilgušām pārrunām par fotoradaru tālāko likteni - Latvijas valstij beidzot bija izdevies panākt zināmu kompromisu un daļa radaru atsāka savu darbību. Tiesa, pagaidām uz Latvijas ceļiem darbojas tikai pārvietojamās ierīces, kamēr stacionārie fotoradari joprojām paliek izslēgti.

Turklāt, vislielāko izbrīnu rada bēdīgi slavenā uzņēmuma V-Traffic uzvedība. Lai gan fotoradaru apsaimniekotājs nepildīja līguma nosacījumus, valsts atkal sadarbojas ar šo uzņēmumu un šobrīd fotoradarus uz ceļiem izvieto nevis Iekšlietu ministrijas struktūrvienība kā tika solīts iepriekš, bet joprojām V-Traffic.

Tāpat pārsteidz, ka Vitronic joprojām turpina fotoradarus izvietot nevis bīstamos ceļu posmos, bet gan slēpj tos pa krūmiem un pagalmiem, lai pagūtu sodīt iespējami lielāku autovadītāju skaitu. Tā nedēļas nogalē portāls nra.lv novēroja, ka pārvietojamās ierīces tika slēptas aiz ēku stūriem (Viestura prospektā), privātajās teritorijās aiz šogu stabiem (Jaunciemā) un pat zem apstādījumiem (Vienības gatvē).

Latvijā

Dzelzceļa "Rail Baltica" projektā ir jāņem vērā, ka privātās un publiskās partnerības (PPP) modeļa izveide ir sarežģīta un laikietilpīga, trešdien "Rail Baltica" parlamentārās izmeklēšanas komisijā sacīja Finanšu ministrijas (FM) valsts sekretāre Baiba Bāne.

Svarīgākais