QR kods tiek dēvēts par šobrīd populāru un ērtu informācijas nodošanas veidu. Arvien biežāk QR koda attēli manāmi reklāmās un dažādos informatīvajos materiālos. Lai arī QR kods pasaulē zināms jau labu laiku, "GfK Custom Research Baltic" pētījums atklāj, ka 85% Latvijas iedzīvotāju nezina, kas ir QR kods.
Kā liecina pētījums, QR kodu pēc nosaukuma atpazīst tikai 15% Latvijas iedzīvotāju, Lietuvā nedaudz vairāk - 19%. Savukārt gandrīz katrs trešais Igaunijas iedzīvotājs atpazīst šo kodu gan pēc nosaukuma, gan attēla.
Piedāvājot iespēju aplūkot QR koda attēlu, cilvēki Latvijā to atpazīst krietni biežāk nekā pašu nosaukumu. 29% respondentu, raksturojot savu pieredzi, norādījuši, ka zina, kā rīkoties ar šo attēlu. No tiem tikai 4% šādu iespēju izmanto bieži. 7% Latvijas iedzīvotāju QR kodu izmanto reti, tomēr zina, kā ar to rīkoties, savukārt 15% norādījuši, ka teorētiski zina, kā jārīkojas ar attēlu, lai arī šādu iespēju vēl ne reizi nav izmantojuši. Tikmēr 34% nezina koda skaidrojumu vai funkcijas, bet norāda, ka ir manījuši šādus attēlus vai dzirdējuši par tiem. 40% norāda, ka nezina, kā jārīkojas ar šādu attēlu, jo redz to pirmo reizi.
Salīdzinot ar Latviju, Igaunijas un Lietuvas iedzīvotāji ir nedaudz labāk informēti gan par to, kas ir QR kods un kā pareizi izmantot tā sniegtās iespējas.