"Jaunā viļņa" laikā restorānu apgrozījuma un klientu skaita pieaugums bijis dažāds

Starptautiskā populārās mūzikas jauno izpildītāju konkursa "Jaunais vilnis" laikā Jūrmalas restorānu apgrozījuma un klientu skaita pieaugums bijis dažāds, liecina biznesa portāla "Nozare.lv" veiktā aptauja.

"Pieredze liecina, ka restorānu klientu skaits un apgrozījums uz konkursa norises laiku palielinās aptuveni divas reizes," pirms konkursa sākuma biznesa portālu "Nozare.lv" informēja pieczvaigžņu viesnīcas "Baltic Beach Hotel" restorānu "il Sole" un "Caviar Club" vadītājs Aleksejs Karpovs.

Pašlaik, kad konkurss tikko noslēdzies, dati par klientu skaitu un apgrozījumu "Jaunā viļņa" laikā vēl nav apkopoti, taču sākotnējās aplēses liecina, ka restorānu "il Sole" un "Caviar Club" vadītāja prognozes ir bijušas pareizas - apgrozījums konkursa laikā varētu būt palielinājies divas reizes, savukārt klientu skaits varētu būt pat vairāk nekā divas reizes lielāks.

"Slāvu restorāna" līdzīpašnieks Juris Silavs pastāstīja, ka slikto laika apstākļu dēļ restorānā šogad ir daudz mazāk viesu nekā citus gadus, tostarp arī uz konkursa "Jaunais vilnis" norises laiku. Konkursa laikā parasti apgrozījums un klientu skaits pieaudzis aptuveni divas reizes, savukārt šogad klientu skaita un apgrozījuma pieaugums varētu būt aptuveni 20%.

Restorāna "Mama" līdzīpašniece Ilze Kikste-Zondere paskaidroja, ka, tā kā restorāns nav iekļauts to vietu skaitā, kurās notiek "Jaunā viļņa" pasākumi, tad uz konkursa laiku gan klientu skaits, gan apgrozījums varētu būt palielinājies salīdzinoši nedaudz - par 15%.

Kā ziņots, starptautiskais populārās mūzikas jauno izpildītāju konkurss "Jaunais vilnis" šogad Jūrmalā notika no 24.jūlija līdz 29.jūlijam.