Pasažieru vilciens atvainojas par remontiem un brīdina par vērienīgām izmaiņām

© f64

AS „Pasažieru vilciens” atvainojas saviem pasažieriem par š.g. 18. un 19.jūnijā sagādātajām neērtībām, kuras radušās saistībā ar sliežu remontdarbiem posmā Priedaine – Dubulti un Priedaines stacijā.

Uzņēmums izprot savu pasažieru neapmierinātību, zinot, ka atceltie vilcieni Jūrmalas un Tukuma virzienos iekrīt laikā, kad vairums pasažieru dodas mājupceļā no darba vai skolas gaitām, tādējādi radot būtiskas neērtības.

Uzņēmums saviem pasažieriem dara zināmu, ka arī š.g. 25. un 26.jūnijā jau minētajā sliežu ceļa posmā Priedaine – Dubulti un Priedaines stacijā norisināsies remontdarbi, kuri ieviesīs būtiskas pārmaiņas vilcienu kustības grafikā Jūrmalas un Tukuma virzienos. Sīkāk par izmaiņām konkrētajos datumos: www.pv.lv sadaļā „izmaiņas vilcienu sarakstos”, www.1188.lv, kā arī vilcienu stacijās, pieturas punktos vai zvanot uz AS „Pasažieru vilciens” klientu apkalpošanas centru pa tel. 67232135, uzziņu dienestiem 1188 vai 1181.

VAS „Latvijas Dzelzceļš” veiktos sliežu remontdarbus nav iespējams novirzīt uz mazāk noslogotajām vakara un nakts stundām, kas pasažieriem radītu mazākas neērtības. Tā kā ceļu remonts ir nepieciešams pasažieru turpmākai ērtībai un drošībai, AS „Pasažieru vilciens” aicina pret īslaicīgajām izmaiņām izturēties ar sapratni un jau iepriekš atvainojas par sagādātajām neērtībām!

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais