Atklāts jauns labdarības interneta veikals Labdarības faktors

Turpmāk pensionāri, invalīdi, bezdarbnieki, bezpajumtnieki, bijušie ieslodzītie un citi grūtībās nonākuši cilvēki varēs papildināt ienākumus, pārdodot savus mākslas, amatniecības un citus radošos darbus jaunizveidotajā interneta veikalā labdaribasfaktors.lv.

Šodien sadarbībā ar labdarības biedrību Juglas vārti, tiek atklāts interneta veikals portālā labdaribasfaktors.lv, kur tiks tirgoti sociālo riska grupu cilvēku un labdarības organizāciju radītie radošie darbi.

Interneta veikala atklāšana ir nākamais solis ziedojumu portāla Labdarības faktors attīstībā. Līdz šim portālā bija tikai iespēja ziedot tiem, kas ir uzrunājuši sabiedrību un lūdz atbalstu, toties interneta veikals piedāvā jaunu iespēju palīdzēt cilvēkiem, kuri paši kaut ko rada, iegādājoties viņu darbus. „Nopērkot preci, tās autors ne tikai iegūs vēl kādu latu iztikai, bet tiks arī celta viņa pašapziņa, parādot, ka viņa darbs ir augsti novērtēts un sabiedrībai interesants,” informē Jānis Zariņš, Biedrības Juglas vārti valdes priekšsēdētājs.

Jaunā interneta veikala mērķis ir sekmēt dažādu sociālo riska grupu emocionālo, garīgo un ekonomisko izaugsmi, kā arī veiksmīgu integrāciju sabiedrībā. Interneta vietnē ir iespēja ne vien iegādāties preces, bet arī ziedot līdzekļus sevis izvēlētiem amatniekiem vai labdarības organizācijām. Ikvienam sociālās riska grupas amatniekam vai māksliniekam ir iespēja piedāvāt savus darbus, turklāt projekts tiek īstenots sadarbībā ar globālo projektu Charity Factors, kas ļauj amatniekam realizēt savu produkciju arī starptautiskā mērogā, informē Juglas vārti.

Biedrība pagaidām sadarbojas ar 50 sociālo riska grupu pārstāvētajām organizācijām, kā arī atsevišķām personām, papildus sniedzot tām atbalstu. Cilvēki, kuri ietilpst sociālā riska grupā ir daudz, tūkstošiem, tādējādi tagadējais sadarbību skaits ir mazs, bet tiek aktīvi strādāts pie tā, lai to palielinātu. Jau šobrīd interneta veikalā ir izvietoti un pircējus gaida vairāki simti ar rokām radīti darbi, tostarp, mājsaimniecības preces, apģērbi, rotaslietas, preces bērniem un vēl daudz dažādi mākslas priekšmeti, norāda Jānis Zariņš.

Projektam nav sponsoru, tādējādi iedzīvotāju atsaucība ir atkarīga no tā, cik ļoti aktivitātes tiek reklamētas – jo vairāk reklāmas un sadarbības projektu, jo lielāka būs atsaucība un atbalsts. Jau pirms tam biedrība sadarbojusies ar portālu perkamkopa.lv un, popularizēšanas nolūkos, arī tagad tiek strādāts pie sadarbības ar dažādām organizācijām, informē Jānis Zariņš.

Svarīgākais