Nacionālās aviokompānijas "airBaltic " jaunais pakalpojums, dodot iespēju pasažierim izvēlēties blakussēdētāju, ir guvis plašu rezonansi starptautiskajos medijos no Amerikas līdz Austrālijai, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja kompānijā.
Kā ziņots, "airBaltic" ir pirmā aviokompānija pasaulē, kas sākusi sniegt pakalpojumu, kas dod iespēju klientiem lidmašīnā sēdēt blakus pasažieriem ar līdzīgām interesēm vai ceļojuma noskaņojumu.
Tādi starptautiskie mediji kā "CNN", "News.com.au", "Die Welt", "Spiegel", "Bild", "Fox News" un vairāki simti citu izdevumu un kanālu ir atzinīgi novērtējuši "airBaltic" jauno pakalpojumu, kas angliski nodēvēts par "SeatBuddy".
Pasaules mediju skatījumā "airBaltic" inovatīvo piedāvājumu klāstu ir papildinājis ar vēl vienu veiksmīgu un atzinīgi novērtētu pakalpojumu.
Lai tiktu piemeklēts visatbilstošākais blakussēdētājs, pasažieriem jānorāda to vēlamais "lidojuma noskaņojums", kā arī hobiji, intereses vai aktivitātes, kas norādītas sociālajos tīklos. Pasažieri, kuri vēlas koncentrēties uz darbu, var izvēlēties lidojuma noskaņojumu "Darbs", bet tie, kuri vēlas atrast jaunus darījumu partnerus, var izvēlēties — "Darījumu sarunas". Pasažieri, kuri dod priekšroku klusumam un nevēlas lidojuma laikā tikt traucēti, var izvēlēties lidojuma noskaņojumu "Atpūta".
Klientu informācija tiek apkopota drošā datubāzē, un visatbilstošākais blakussēdētājs, kurš pieejams tajā pašā lidojumā, tiek piemeklēts automātiski, neizpaužot pasažiera identitāti vai personas datus. Pirmie lidojumi, kuros tiks izmēģināta jaunā sistēma, notiks jūnija beigās.
"airBaltic" apkalpo vairāk nekā 60 galamērķus no savas mītnes bāzes Rīgā, Latvijā.
"airBaltic" ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995.gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju.