Eksperts: "Meteorīta" ideja bija pārdroša, taču akcija ir izgāzusies

Telekomunikāciju kompānijas "Tele2" reklāmas triks ar "meteorītu" bija pārdroša ideja, taču tam sekojošā taisnošanās un tā arī vēl nesākusies solītā reklāmas kampaņa ideju ir izgāzusi, raksta Lielbritānijā bāzētais sabiedrisko attiecību žurnāls "PR Week".

"Sākotnējie uzbrukumi "Tele2" bija pārsteidzīgi, bet, ņemot vērā, ka šī akcija parādījās pirms vairāk nekā nedēļas un mēs vēl joprojām gaidām, ka tā atmaksāsies un izrādīsies kāda izcila zīmola izrādīšana, es jau esmu zaudējis pacietību," akciju vērtē sabiedrisko attiecību kompānijas "Seventy Seven PR" partneris Alans Tvigs.

"Es apbrīnoju šīs akcijas pārdrošību, bet nemitīgā taisnošanās, ka tas bija mēģinājums novērst uzmanību no valsts ekonomiskās krīzes, ir tāpat kā teikt, ka [talantu šova] "X Factor" dalībnieku duets Džons un Edvards ir lielisks tāpēc vien, ka laukā ir slikts laiks," uzskata reklāmas eksperts.

"Acīmredzot aplinkus attaisnojums, kas beidzot tiks pausts, būs īpašā komunikācija, taču telekomunikāciju sektorā šī komunikācija būs diezgan vāja," norāda Tvigs. "Un mācība, ko mēs esam guvuši, ir tāda, ka uz katru veiksmīgu gājienu, kuru mēs slavējam, desmitiem paliek guļam kaut kur nožēlojamā krāterī."

Svarīgākais