Meteorīta akcijas veidošanā tika pieļautas vairākas kļūdas, tomēr tā uzskatāma par veiksmīgāko reklāmas akciju postpadomju valstīs, intervijā laikrakstam "Bizness&Baltija" stāsta reklāmas aģentūras "!Mooz" īpašnieks Ēriks Stendzenieks.
"Mūsu aģentūra ir aprēķinājusi, cik izmaksātu tik apjomīgas informācijas izvietošana vietējos un ārvalstu masu saziņas līdzekļos, tostarp raidorganizācijās CNN un BBC, un šīs izmaksas sasniedz 10 līdz 20 miljonus latu. Savukārt reālās akcijas izmaksas bija vien daži tūkstoši latu. No šī skatu punkta raugoties, "Tele2" meteorīts kļuvis par vieno no veiksmīgākajām akcijām, kas jebkad notikušas postpadomju valstīs," uzskata Stendzenieks.
Viņš gan arī norāda, ka akcijas rīkošanā tika pieļautas vairākas kļūdas.
"Akcijas rīkotāji apstājās pārāk ātri, pārāk ātri uzskatīja ideju par pabeigtu," uzskata Stendzenieks. "Es vispār nebūtu atklājis savas kārtis, atstājot meteorīta notikumu baumu līmenī, kad visiem zināms, ka akciju organizēja "Tele2", taču tiešu pierādījumu nav."
Stendzenieks uzskata, ka pēc meteorīta bedres Mazsalacā kaut kur citur varēja izveidot vēl lielāku bedri, atstājot tajā šifrētu ziņojumu no "citplanētiešiem". "Iespējas attīstīt sižetu bija ļoti daudz," uzskata Stendzenieks, pieļaujot iespēju, ka "Tele2" vadība nespēja līdz sabiedrībai nogādāt skaidru akcijas mērķi.
"Ticams, viņi negaidīja, ka pār viņiem velsies tāda lavīna - puiši jauni, nepieredzējuši un nerūdīti šādās cīņās, kur tos spārda kolēģi, konkurenti, žurnālisti, valdība un visi pārējie," uzskata Stendzenieks. "Lai to izturētu, jābūt ar ļoti biezu ādu."