Latvijas Dzelzceļš jau šodien rīko Lielo dzelzceļa sakopšanas talku

20.aprīlī, vienu dienu pirms Vislatvijas Lielās talkas, arī šogad Latvijas dzelzceļa (LDz) darbinieki dosies Lielajā dzelzceļa talkā, lai sakoptu dzelzceļa apkārtni.

Atšķirībā no iepriekšējā gada, kad dzelzceļnieki sakopa dažādas teritorijas ap Rīgu un reģionos, šogad nedaudz mainīts talkas formāts - izvēlēta viena liela teritorija, un tā ir Šķirotavas stacijas apkaime.

"Esam izvēlējušies desmitiem hektāru lielo Šķirotavas stacijas teritoriju, jo šīs stacijas darbs mums ir stratēģiski nozīmīgs. Tai cauri plūst arī ievērojams skaits pasažieru vilcienu. Mēs ikdienā rūpīgi gādājam par mūsu darba vidi - dzelzceļu -, tomēr, lai ātrāk savāktu pēc ziemas sakrājušos cilvēku nevērīgi izmestos atkritumus, nozāģētu nevietā saaugušos krūmājus un koku zarus, dodamies palīgā saviem kolēģiem," saka LDz prezidents Uģis Magonis.

Šķirotavas stacijā jau šogad paredzēts uzsākt šķirošanas uzkalna rekonstrukcijas būvniecības darbus. 27 miljonus latu vērtā projekta ietvaros paredzēts modernizēt 1961.gadā būvētā šķirošanas uzkalna tehnoloģijas, ieviešot datorizētu procesu vadību. Modernizācija ļaus palielināt vagonu apstrādes apjomus no 2500 vagoniem diennaktī pašlaik līdz 3500 vagoniem diennaktī pēc modernizācijas.

Vispārējo dzelzceļa talku rīkošanu 1999.gadā uzsāka Latvijas Dzelzceļnieku biedrība, no kuras šo iniciatīvu pārņēma VAS Latvijas dzelzceļš. Jau sesto gadu LDz organizē dzelzceļa sakopšanas talku dienu ātrāk pirms Vislatvijas sakopšanas talkas, lai LDz darbinieki varētu nākamajā dienā piedalīties arī Lielajā talkā.

Svarīgākais