Vasarā no Rīgas varēs lidot uz 78 galamērķiem

«Lidkompānijas optimizē maršrutus un skatās, kur pasažieri lido vairāk vai mazāk. Labā ziņa ir, ka airBaltic atsāks lidot uz Dublinu un tagad tur varēs nokļūt ne tikai ar Ryanair,» par vasaras lidojumu plāniem Neatkarīgajai stāsta Rīgas lidostas valdes priekšsēdētājs Arnis Luhse.

Nedēļas nogalē līdz ar pāreju uz vasaras laiku pasaulē aviācijā pāriet no ziemas lidojumu saraksta uz vasaras, kuros parasti ir lielāka intensitāte uz populāriem galamērķiem. Izņēmums nav arī Rīga. Lai arī neliels, bet tomēr vērojams kritums tiešo galamērķu skaita ziņā. Pērn no Rīgas vasarā varēja aizlidot uz 85, šogad uz 78. To var skaidrot ar nacionālās lidsabiedrības airBaltic maršrutu pārskatīšanu. «Pēdējo divu gadu laikā Maskava ir kļuvusi par otru lielāko galamērķi. Šajā maršrutā ir straujš pasažieru pieaugums, tāpēc vasarā tur varēs nokļūt vairākas reizes dienā,» piebilst lidostas vadītājs. No Rīgas uz Maskavu lidos 55 reizes nedēļā.

Šomēnes lidostā darbu atsāks Estonian Air, kas 17 reižu nedēļā veiks lidojumus uz un no Tallinas Igaunijā. Tāpat lidsabiedrība Ryanair atklās reisu uz Karlsrūi (Bādenbādene) Vācijā, kur pasažieriem būs iespējams doties trīsreiz nedēļā. Aviosabiedrība Norwegian aprīlī uzsāks lidojumus uz Zviedrijas galvaspilsētu Stokholmu un maijā uz Dānijas galvaspilsētu Kopenhāgenu.

«Lufthansa uz Vācijas lielāko lidostu Frankfurti turpmāk veiks divus reisus dienā, līdz ar to piedāvājot pasažieriem ērtākus savienojumus tālākiem ceļojumiem,» uzsver A. Luhse.

Vēl atsāks lidojumus uz Atēnām, Baku, Dublinu, Nicu, Venēciju un Simferopoli, kā arī Antalju, nodrošinot pasažieriem plašākas iespējas atpūtai.

Latvijā

Ceļu kvalitāte Latvijā ir viens no autovadītājiem sāpīgākajiem jautājumiem. Lai arī "Latvijas valsts ceļu" ieskatā patlaban gandrīz 80% valsts galveno autoceļu un praktiski puse reģionālo autoceļu ir labā tehniska stāvoklī, situāciju varētu pasliktināt fakts, ka pēc diviem gadiem par ceturto daļu, visticamāk, samazināsies ceļu būvniecībai pieejamais finansējums. Tas tāpēc, ka šobrīd vairākus desmitus miljonu eiro ceļu būvei gūstam no Eiropas Atveseļošanās un noturības mehānisma, kas savu darbu beigs 2026. gadā. Kāda ir Latvijas autoceļu turpmākā nākotne, vairāk vēsta 360TV ziņu raidījums “Ziņneši”.

Svarīgākais