Mazsalacas pašvaldība neprasīs morālā kaitējuma kompensāciju no "Tele2"

Mazsalacas novada domes deputāti šodien nolēma nepieprasīt morālā kaitējuma atlīdzinājumu no mobilo sakaru operatora "Tele2" par meteorīta nokrišanas inscenēšanu, pastāstīja Mazsalacas novada domes priekšsēdētājs Gunārs Zunda.

"Domes sēdē viņi savu vainu atzina un atvainojās, kā arī apsolīja publiski atvainoties visiem, kuriem notikušā dēļ radās kādas neērtības. Uzņēmuma pārstāvji apņēmās segt zaudējumus zemes īpašniekam. Viņi apsolīja, ka sāpju naudas vietā ir ar mieru kaut ko labu izdarīt kādā no novada sabiedriskajām ēkām," informēja Zunda.

Sarunu rezultāts domes deputātus kopumā apmierinājis, un, kā izteicās Zunda, deputātu domas sēdes laikā nav būtiski dalījušās. Pēc notikuma pagājušas jau vairākas dienas, tāpēc domes priekšsēdētājs pieļauj - ja šāda tikšanās būtu notikusi ātrāk, emociju karstumā iznākums varēja būt cits.

Kā aģentūru LETA informēja "Tele2" tirdzniecības un mārketinga direktors Jānis Spoģis, šodien notikušajā Mazsalacas domes sēdē kompānijas pārstāvji un pašvaldība pārrunāja turpmāko sadarbību, lai "meteorīts Mazsalacas novadā atstātu redzamas un pozitīvas pēdas".

Par konkrētiem sadarbības projektiem tikšot lemts tuvākajā laikā - tiekot apspriestas iespējas ar "Tele2" atbalstu iekārtot jauniešu māju Sēļu pagastā un labiekārtot Mazsalacas bibliotēku.

Savukārt jautājums par līdzekļiem, kuri iegūti, tirgojot biļetes uz vietu, kur tika imitēta meteorīta nokrišana, varētu tikt izskatīts pēc nedēļas. "Ir nepieciešams sagaidīt Mazsalacas kultūras centra vadītājas paskaidrojumu un jurista atzinumu. Ietirgotā summa ir 19 lati, tādēļ domāju, ka tā nebūs problēma šo naudu iedzīvotājiem atmaksāt, ja izrādīsies, ka biļešu tirgošana nebija tik likumīga," skaidroja Zunda.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais