Jau abonēšanas kampaņas pirmajā mēnesī noformēts par 24% vairāk abonementu nekā pērn

Pirmajās piecās nedēļās kopš Latvijas Pasta sāktās abonēšanas kampaņas 2012.gadam noformēti jau nepilni 105 000 dažādu preses izdevumu abonementu. Pirmā mēneša rezultāti ir pozitīvi, jo attiecībā pret pērno gadu noformēts par 24% abonementu vairāk.

Pieaudzis to abonementu skaits, kas noformēti, izmantojot elektroniskās abonēšanas iespējas.

Abonēšanas kampaņas pirmā mēneša rezultāti jau vairāku gadu garumā pierāda, ka abonentu paradumi ir nemainīgi. Klienti gaida abonēšanas kampaņas sākumu, tāpēc pirmajā mēnesī abonēšana noris īpaši aktīvi, izmantojot visus Latvijas Pasta piedāvātos abonēšanas kanālus. Nākamajos mēnešos noformēto abonementu skaits tradicionāli izlīdzinās un līdz gada nogalei stabilizējas.

Katru gadu pieaug to abonementu skaits, kas noformēti ar moderno komunikāciju līdzekļu starpniecību: lietojot interneta vietni www.abone.pasts.lv un uzņēmuma informatīvos tālruņus 67008001 vai 27008001. Šā gada abonēšanas kampaņas pirmā mēneša laikā, izmantojot abonēšanas iespējas internetā un pa tālruni, noformēti 31,5% no visiem abonementiem. Pērn attiecīgajā periodā tie bija 26%. Pasta nodaļās un pie pastniekiem noformēts 68,1% abonementu, un tas ir par 2% mazāk nekā pērn šajā periodā.

Arī šogad abonēšanas kampaņas pirmajā mēnesī klienti izvēlas preses izdevumus abonēt ilgākam periodam, tādējādi ietaupot gan abonēšanas maksu, gan abonēšanai patērēto laiku. 81% abonementu noformēts 10 līdz 12 mēnešiem. Periodam no pusgada līdz deviņiem mēnešiem noformēti 14% abonementu, vienam līdz trijiem mēnešiem – nepilni 5%, bet vismazāk – nepilns 1% – abonementu ir laikposmam no četriem līdz pieciem mēnešiem.

Pirmajā mēnesī lielāka aktivitāte bijusi, noformējot laikrakstus, – laikrakstu 2012.gadam pagaidām abonēts par 44% vairāk nekā žurnālu. Abonētākie laikraksti pēc pirmā abonēšanas mēneša ir Latvijas Avīze + Mājas Viesis, Latvijas Avīze un Neatkarīgā Rīta Avīze ar pielikumiem. Abonētāko žurnālu virsotnē joprojām ierindojas izdevniecības Santa izdevumi Ieva, Ievas Stāsti un Ievas Veselība.

Būtisku izmaiņu salīdzinājumā ar pagājušo gadu nav arī pilsētu un lauku abonentu vidū. Lielākā abonēšanas aktivitāte vērojama lauku reģionos, kur noformēti 75% no visiem abonementiem. Rīgā noformēti 16,8% abonementu, pārējās Latvijas lielākajās pilsētās – 8%.

Svarīgākais