Latvijas Pasts: vēstules un pastkartes tālākai nosūtīšanai iedzīvotāji var nodot savam pastniekam

© f64

Vēstules un pastkartes tālākai nosūtīšanai adresātam iedzīvotāji var nodot savam pastniekam.

Latvijas Pasts aicina ikvienu klientu izmantot šo iespēju, kas īpaši noderīga ir lauku reģionu iedzīvotājiem, kam nav jāmēro ceļš līdz tuvākajai pasta nodaļai vai vēstuļu kastītei. Savā dzīvesvietā pie pastnieka iespējams saņemt arī citus pasta pakalpojumus.

Latvijas Pasts saviem klientiem nodrošina ekskluzīvu iespēju vairākus pasta pakalpojumus saņemt savā dzīvesvietā, tajā skaitā ar pastnieka starpniecību nosūtīt vienkāršu vēstuli un pastkarti. Šāda iespēja ir svarīga tieši lauku reģionu iedzīvotājiem, kuriem nav jāmēro ceļš līdz tuvākajai pasta nodaļai vai vēstuļu kastītei, lai nosūtītu vēstuli vai pastkarti. Konkrēto teritoriju apkalpojošais pastnieks ieradīsies pie klienta mājās, lai paņemtu vienkāršo sūtījumu un nogādātu to tālākai apstrādei un virzīšanai adresātam.

Latvijas Pasta pastnieki klienta dzīvesvietā nodrošina arī šādus pasta pakalpojumus – pensiju, pabalstu izmaksu, pārvedumu izmaksu, komunālo maksājumu apmaksu, pasta nodaļā pieejamo komercpreču (tajā skaitā zvanu karšu, sadzīves, higiēnas u.c. komercpreču), laikrakstu un žurnālu iegādi mazumtirdzniecībā, pasta vērtszīmju un aplokšņu iegādi un preses izdevumu abonēšanu.

Latvijas Pasts aicina iedzīvotājus, īpaši lauku reģionos dzīvojošos, izmantot šo iespēju, tādējādi taupot gan savu laiku, gan līdzekļus. Lai saņemtu kādu no iepriekšminētajiem pasta pakalpojumiem, klientam tas jāpiesaka savam pastniekam vai zvanot uz apkalpojošo piegādes punktu. Pastnieks ieradīsies pie klienta un sniegs visus nepieciešamos pasta pakalpojumus. Vienkāršos sūtījumus kā ierasts iespējams nodot arī jebkurā Latvijas Pasta nodaļā vai ievietojot vēstuļu kastītē.

Svarīgākais