Latvijas Pasts ieviesis vēl vienu informatīvo tālruni

Uzlabojot klientu iespējas saņemt uzziņas par Latvijas Pasta piedāvātajiem pakalpojumiem, uzņēmums kopš oktobra ieviesis iespēju klientiem zvanīt arī uz mobilā operatora Latvijas Pasta informatīvo tālruņa numuru 27008001, informē Agija Tērauda, VAS Latvijas Pasts sabiedrisko attiecību speciāliste.

Paralēli uzņēmums turpina darbu pie informatīvā tālruņa pilnveides, kas ļaus fiziskām un juridiskām personām daudz ērtāk saņemt plašu informāciju par uzņēmuma pakalpojumiem un aktivitātēm.

Ieviešot iespēju klientiem zvanīt uz mobilā tālruņa numuru 27008001, lai saņemtu informāciju par pasta pakalpojumiem vai pieteiktu, piemēram, abonēšanas pakalpojumu, tiek saglabāta arī līdzšinējā iespēja - zvanīt uz fiksēto tālruņa numuru 67008001.

Zvanot uz Latvijas Pasta informatīvajiem tālruņiem 27008001 un 6700800, uzziņas par pasta pakalpojumiem un citu informāciju var saņemt gan fiziskas, gan juridiskas personas.

Informatīvā tālruņa darba laiks ir nepārtraukts visu diennakti - darba dienās un sestdienās no plkst. 8 līdz 19 uz klientu jautājumiem atbildēs Latvijas Pasta informatīvā tālruņa operatori, savukārt darba dienās un sestdienās no plkst. 19 līdz 8, kā arī svētdienās un svētku dienās klientam ir iespēja atstāt automātiskajā atbildētājā savu jautājumu un kontaktus, un informatīvā tālruņa operators sazināsies ar klientu darbalaikā.

Latvijas Pasta informatīvā tālruņa operatori sniedz atbalstu klientiem šādos jautājumos - pasta nodaļu darbalaiki un pasta indeksi, sūtījuma piegādes dzīvesvietā pieteikšana, iekšzemes un starptautiska sūtījuma meklēšana, preses abonementa noformēšana un informācija par abonēšanu, Latvijas Pasta pakalpojumi, pretenzijas un ieteikumi.

Juridiskas personas papildus var saņemt informāciju par līguma noslēgšanas iespējām ar Eksprespastu un reklāmas informācijas izvietošanas nosacījumiem pasta nodaļās.

Svarīgākais