Pēc Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) uzaicinājuma Latvijā ieradusies grupa Japānas tūrisma operatoru un aģentūru pārstāvju, lai vairāku dienu laikā apceļotu Latviju, t.sk. Kuldīgu un tiktos ar mūsu valsts tūrisma pakalpojumu sniedzējiem.
Apciemojot Kuldīgu, viesi ieturēs pusdienas restorānā "Metropole", piedalīsies klasiskā Rīgas Melnā balzāma degustācijā. Pēc pusdienām viesi dosies nelielā ekskursijā pa Kuldīgas vecpilsētu, apskatīs ūdenskritumu "Ventas rumba", seno ķieģeļu velvju tiltu pār Ventu, Pilsētas dārzu un citus objektus. Japāņu tūroperatoriem un žurnālistiem, apmeklējot Latviju, Kuldīgas vecpilsēta ir viena no iecienītākajiem apskates objektiem. Šī ir otra nozīmīgākā japāņu tūroperatoru vizīte Latvijā pēdējo gadu laikā.
Vizīti TAVA uzdevumā organizējis aģentūras mārketinga partneris "Foresight marketing" Japānā, kura direktors Šigejoši Noto (Shigeyoshi Noto) pavada Uzlecošās saules zemes tūrisma profesionāļu grupu braucienā uz Latviju. Viņš pats šeit ir jau trešo reizi un pagājušajā ziemā uzturējās pat desmit dienas, lai dziļāk izprastu mūsu zemi.
Grupā kopā ar Noto kungu ir vēl seši tūrisma profesionāļi, kas Latviju izvēlējušies par savu vienīgo tālā brauciena (Tokija - Helsinki, Helsinki - Rīga) galamērķi un mūsu valstī uzturēsies līdz 23.oktobrim.
Lai iepazītu Latvijas tūrisma potenciālu, viesiem programmā iekļautas arī tūrisma populārās pērles - Vecrīga un Doma baznīca ar ērģeļmūzikas koncertu, Rundāles pils un Sigulda, u.c., gan mazāk apmeklētas tūrisma apskates vietas. Japāņi atpūtinās miesu un garu Jūrmalas spa, mācīsies viduslaiku dejas Bauskas pilī, skatīsies Latvijas Nacionālajā operā "Turandotu", ne tikai mielosies gardēžu restorānos, bet arī iebaudīs pusdienas lauku saimniecībā u. c..
Svarīgs japāņu tūrisma speciālistu vizītes darba kārtības jautājums ir sarunas ar mūsu valsts tūrisma profesionāļiem, meklējot ceļus, kā Latviju padarīt arvien pievilcīgāku tālās austrumu zemes ceļotāju acīs un palielināt šurp atbraukušo japāņu tūristu skaitu.