Reitan Servicehandel kļūst par vienīgo Latvijas kiosku tīkla Narvesen Baltija īpašnieku

Reitan Servicehandel kļūst par vienīgo Latvijas kiosku tīkla Narvesen Baltija īpašnieku, iegādājoties Sanoma Trade piederošos 50% uzņēmumā Narvesen Baltija.

Ar šī gada apgrozījumu 45 miljonu latu Narvesen Baltija ir neapšaubāmi lielākais kiosku mazumtirdzniecības tīkls Latvijā.

„Mēs esam gandarīti, ka mūsu stratēģija Latvijā turpinās un ka mums šeit pieder tādi pat uzņēmumi kā Skandināvijā. Šādā veidā arī tiek nostiprināts mūsu stāvoklis Eiropas tirgū, un līdz ar to mēs varam būt vēl pārliecinātāki un aktīvāki,” saka Magnus Reitan, Reitan Servicehandel AS izpilddirektors.

Turpina NarvesenBaltija stratēģiju

Pēc Sanoma Trade piederošo Narvesen Baltija kapitāldaļu iegādes Reitan Servicehandel ieņem vadošo pozīciju ar gandrīz 1500 Narvesen, Pressbyrån un 7-Eleven mazumtirdzniecības tīklu tirdzniecības vietām kiosku tirgū visās trīs Skandināvijas valstīs un Latvijā.

„Jau vairākus gadus Narvesen Baltija vadība ir bijusi Latvijas - Katrīne Judovica ir atbildīga par kiosku komercdarbību un Jānis Vaivods – par izplatīšanu. Saistībā ar šo pirkumu mēs vēlamies turpināt tādu uzņēmuma stratēģiju un organizāciju, kāda tam bijusi pēdējos gados,” saka Rolf Erik Lie, Reitan Servicehandel AS valdes priekšsēdētājs.

Izteikts tirgus līderis

Uzņēmumu Narvesen Baltija 1997. gadā izveidoja toreizējais Narvesen ASA sadarbībā ar Varner grupu. 2000. gadā Narvesen Baltija iegādājās sen pastāvējušu Latvijas kiosku apsaimniekotāju uzņēmumu Preses Apvienība, kam tajā laikā piederēja 450 tradicionāla veida kioski, un kļuva par tirgus līderi kiosku un preses izplatīšanas jomā Latvijā. Sanoma Trade (Rautakirja), kas ar mazumtirdzniecības tīklu R-Kioski ir lielākais spēlētājs kiosku un preses izplatīšanas jomā Somijā, kļuva par Narvesen Baltija līdzīpašnieku 1999. gadā. Kopš 2001. gada Narvesen Baltija līdzīgās daļās piederēja minētajam Somijas kiosku apsaimniekotājam un Reitan Servicehandel AS. Šo gadu laikā kiosku komercdarbība salīdzinājumā ar Preses Apvienības laiku ir modernizēta un ieņēmusi savu vietu tirgū un atpazīstama kā Narvesen, kļūstot par izteiktu tirgus līderi Latvijā. 2011. gadā uzņēmuma apgrozījums sasniegs 45 miljonus latu, un pašlaik tam pieder 240 kioski un veikali Rīgā un Latvijā ar skaidri atpazīstamu tēlu.

„Tā kā pašlaik mēdiju nams Sanoma pēta iespēju atdalīt tirdzniecības uzņēmumu Sanoma Trade, Reitan Servicehandel vēlējās iegādāties Sanoma piederošās Narvesen Baltija kapitāldaļas, lai nodrošinātu turpmāko uzņēmuma darbību un sava Narvesen zīmola kontroli,” saka Lie.

Svarīgākais