Pasta pakalpojumus arī Taureskalnā sniegs Latvijas Pasta sadarbības partneris

No 2011.gada oktobra arī Balvu novada Bērzkalnes pagsta Taureskalnā pasta pamatpakalpojumu sniegšana tiks nodrošināta ar Latvijas Pasta sadarbības partnera – vietējā veikala – starpniecību, tādējādi ļaujot klientiem saņemt sev nepieciešamos pasta pakalpojumus ilgākā un sev izdevīgākā laikā.

No šodienas, 19.septembra, pasta pakalpojumus Taureskalnā paralēli sniegs gan esošā pasta nodaļa, gan sadarbības partneris, savukārt attiecīgi no 19.oktobra universālie pasta pakalpojumi šajā vietā būs pieejami vietējā veikalā.

Līdz ar tradicionālo pasta pakalpojumu funkciju nodošanu vietējā veikala rokās kopējais pasta pakalpojumu sniegšanas laiks Bērzkalnes pagasta Taureskalnā palielināsies par septiņām stundām nedēļā. Veikalā Senda Dz pasta pakalpojumus varēs saņemt pirmdienās–sestdienās no plkst. 9 līdz 13.

Jaunajā pasta pakalpojumu sniegšanas vietā Taureskalnā būs pieejami visi Latvijas Pasta pakalpojumi, kas uzņēmumam jānodrošina saskaņā ar likumu: iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences pakalpojumi, pasta paku pieņemšana, preses abonēšanas pakalpojuma noformēšana, pārtraukšana un pāradresācija, ar pasta pakalpojumiem saistīto preču mazumtirdzniecība, tajā skaitā pastmarku tirdzniecība.

Vienlaikus Latvijas Pasts atgādina, ka komunālos un cita veida maksājumus, kas nav uzskatāmi par tradicionāliem pasta pakalpojumiem, arī turpmāk Taureskalnā būs iespējams saņemt ar sava pastnieka starpniecību. Pie pastnieka klienti var apmaksāt komunālos un citus rēķinus, saņemt pensijas un pabalstus, iegādāties noderīgas sadzīves, saimniecības, higiēnas un kancelejas preces, abonēt iecienītos preses izdevumus, nosūtīt pastkartes un vēstules, kā arī izvēlēties sūtījumu piegādi mājās u.c.

Lai savā dzīvesvietā apmaksātu rēķinus un saņemtu pasta pakalpojumus, Taureskalna klientiem konkrētais pakalpojums jāpiesaka savam pastniekam personiski vai sazinoties ar apkalpojošo pasta piegādes punktu, zvanot pa tālruni 26510143.

Starpniecības tīkla izveide ir viens no Latvijas Pasta izstrādātā un Latvijas Republikas Ministru kabineta apstiprinātā biznesa plāna stratēģiskajiem uzdevumiem 2010. – 2014.gadam, pakāpeniski pasta pamatpakalpojumu funkcijas nododot uzņēmuma sadarbības partneriem vietās, kur atsevišķu pasta nodaļu darbība diemžēl ir nerentabla. Šāda nerentabla pasta nodaļa ir arī Taureskalnā, jo Latvijai raksturīgās mazapdzīvotības dēļ pasta pakalpojumi tajā tiek izmantoti minimālā apjomā, radot zaudējumus Latvijas Pastam. Savukārt, nododot šo pakalpojumu sniegšanu sadarbības partnerim, ieguvēji ir gan iedzīvotāji, kas arī turpmāk varēs saņemt pasta pakalpojumus sev izdevīgākā laikā; gan Latvijas Pasts, kas tādējādi optimizē savus izdevumus; gan sadarbības partneris, kas dažādo sniegto pakalpojumu klāstu.

Pasta pakalpojumi starpniecības veidā patlaban tiek sniegti vēl 11 Latvijas vietās: Smiltenes novada Brantu pagastā un Ciblas novada Zvirgzdenes pagastā tos nodrošina Latvijas Pasta pastnieki, savukārt Audriņos (Rēzeknes novads), Daukstēs (Gulbenes novads), Ģikšos un Ieriķos (abi – Amatas novads), Īlē un Ukros (abi – Auces novads), Kantiniekos (Rēzeknes novads), Rencēnos (Burtnieku novads), Vīksnā (Balvu novads) Latvijas Pasta sadarbības partneri ir vietējie komersanti.

Citu Eiropas valstu pieredze liecina, ka starpnieku piesaiste pasta pakalpojumu nodrošināšanā ir efektīvs veids, kā optimizēt pasta operatora finanšu rādītājus. Savukārt starpniecības vietās šāds risinājums ļauj paaugstināt klientu plūsmu, tādējādi palielinot arī pasta pakalpojumu pārdošanas apjomus, kā arī pietuvināt pasta pakalpojumus klientam un viņa dzīvesvietai.

Svarīgākais