Uzziņu dienests 1188 šajā nedēļas nogalē svinēs apaļu jubileju - pirms 15 gadiem, 1996. gada 18. septembrī, Cēsīs tika atklāts Latvijā pirmais Izziņu centrs 118, un šis datums uzskatāms par kontaktu centru dzimšanas brīdi Latvijā .
15 gadu laikā uzziņu līderis Latvijā - Uzziņu dienests 1188 ir apkalpojis 145 miljonus 30 tūkstošus 131 zvanu, kas nozīmē, ka vidēji katrs Latvijas iedzīvotājs uz 1188 ir piezvanījis vairāk nekā 70 reizes.
Pirms 15 gadiem, Latvijas pirmajā uzziņu dienestā strādāja tikai 50 cilvēku, taču jaunais serviss ātri vien kļuva populārs un šobrīd strādājošo skaits ir pieckāršojies.
Šo gadu laikā Uzziņu dienests 1188, no vienkārša kontaktu centra ir kļuvis par mūsdienīgu un lietotājam ērtu uzziņu dienestu, kas saviem klientiem uzziņas sniedz gan telefoniski, gan sūtot īsziņas, kā arī piedāvājot iespēju svarīgāko informāciju uzzināt interneta portālā vai mobilajā lapā. Savukārt, uzņēmumiem tiek piedāvāti biznesa pakalpojumi - kontaktu centrs, SMS un e-pasta mārketinga pakalpojumi.
„Uzziņu sniegšana ir ļoti interesants un specifisks pakalpojums, kur nozīme ir ne tikai galaproduktam - saņemtajai informācijai - bet arī tās nodošanas procesam. Tas, kas to padara sarežģītāku par citiem servisiem, ir komunikācijas veids, kurā pakalpojuma sniedzējs un tā saņēmējs viens otru klātienē nekad nesatiek. Klients ir pareizi jāsaprot, turklāt pēc iespējas īsākā laika posmā jāsniedz informācija, ko viņš vēlējies saņemt - arī tajā gadījumā, kad jautājums uzdots neprecīzi. Tādēļ viena no šī biznesa galvenajām vērtībām ir uzcītīgi, zinoši, laipni, apķērīgi un radoši darbinieki, kādi šeit arī strādā”, gandarījumu pauž Valters Māziņš, Lattelecom BPO valdes priekšsēdētājs.