Satiksmes ministrs Uldis Augulis ceturtdien kāpa uz ceļu laboratorijas piebūves bēniņiem – pagodināja šīs būves spāru svētkus.
Aizsākums pastiprinātai interesei par tagad (pār)būvēto ceļu kvalitāti varētu būt pagājušā gada rudens, kad ceļu būves uzņēmums Šlokenbeka atļāvās Latvijā vēl nepiedzīvotu patvaļību – paņēma konkurentu klāta asfalta paraugu un dabūja no vācu laboratorijas izziņu, ka tāds naftas produktu maisījums vairāk atgādina gumijas apavu nekā ceļa seguma sastāvu. Darbus pasūtījusī valsts a/s Latvijas valsts ceļi (LVC) tūlīt paziņoja, ka asfalts esot kvalitatīvs, jo darbu veicējs ir uzrakstījis atskaiti, ka asfalts ir kvalitatīvs.
Sašutums Neatkarīgajā un citos masu saziņas līdzekļos lika LVC skaidrot, ka pasūtītājs tomēr pārbaudīšot arī asfaltu, nevis tikai un vienīgi atskaites par asfaltu. Izrādās, ka LVC rīcībā ir arī speciāla laboratorija Rencēnu ielā 1a. Tika tomēr atzīts, ka tās darbība jāuzlabo. Tika pasūtīta ceļu laboratorijas piebūve par 357 tūkstošiem latu bez PVN, kā arī jaunas laboratorijas iekārtas. Šā gada sākumā sākās būvdarbi. Tiem ir atvēlēts gads, bet LVC valdes priekšsēdētājs Ivars Pāže cer, ka telpu nodošana ekspluatācijā notiks jau šogad ap Ziemassvētkiem. Celtniecību veic SIA PPA Būve un 111 metri. Celtnieki neslēpj, ka darba tempu vairāk nekā pasūtītājs diktē celtniecības izmaksu sadārdzināšanās. Uz peļņu viņi var cerēt tad, ja pabeigs darbus drīzāk, nekā būvmateriālu, enerģijas un darbaspēka kopējās izmaksas pārsniegs būvdarbiem atvēlēto naudas summu.