Šī gada pirmo deviņu mēnešu laikā vairāk nekā 67 000 Latvijas iedzīvotāju ir izmantojuši iespēju nomainīt telekomunikāciju operatoru, saglabājot iepriekšējo tālruņa numuru, liecina datorikas institūta DIVI apkopotie dati.
Septembrī šo iespēju izmantoja vairāk nekā 8000 iedzīvotāju, no kuriem vairāk nekā 57 procenti Latvijas mobilo tālruņu lietotāju pieņēma lēmumu pāriet ar savu numuru uz Biti.
"Jau no ienākšanas brīža Latvijas tirgū esam bijuši celmlauži, piedāvājot saviem klientiem labākās cenas, plašākās izvēles iespējas un labu tīkla pārklājumu, kas ir vainagojies ar rezultātiem – jau deviņus mēnešus, turpat vai visu 2009. gadu, esam līderi numuru pārnešanā," uzsver Bite Latvija mārketinga nodaļas vadītāja Jeļena Rešetņikova. Dati liecina, ka uz Biti pārnāk gan pēcapmaksas, gan priekšapmaksas karšu īpašnieki. Priekšapmaksas karšu klientu skaits, kas izvēlējušies pārnest savus numurus uz Biti, septembra mēnesī ir sasniedzis rekordu – 66 procenti no visiem, kuri pārnesuši numurus uz priekšapmaksas pakalpojumu. Kopumā pirmajos deviņos mēnešos veikto numuru pārnešanu skaits uz priekšapmaksas karti BiFri ir tikpat liels, cik visa 2008. gada laikā.
Bite ir ieviesusi pakalpojumu – bezmaksas tiešo piegādi. Ar šā pakalpojuma palīdzību veikt numura pārnešanu un iegūt jauno SIM karti ir vienkārši: ir jāpiezvana uz bezmaksas tālruņa numuru, un Bites SIM karte tiek piegādāta uz klienta norādīto adresi visā Latvijas teritorijā bez maksas.
No šī gada septembra Bite Latvija piedāvā vēl vienu unikālu pakalpojumu – Bites tirdzniecības pārstāvju pieejamību pilsētās un teritorijās, kur šobrīd nav iekārtots Bites klientu salons.
"Lai gan šobrīd, attīstoties interneta pieejamībai, arī Latvijas reģionos arvien pieaug interneta un netiešo pakalpojumu pieaugums, tomēr īpaši ārpus Rīgas cilvēkiem joprojām ir svarīga cilvēciskā saskarsme. Bites klientu apkalpošanas salona esamību katrā pilsētā un lauku teritorijas centrā nodrošināt nevaram, tomēr vēlamies uzturēt saikni ar reģionos dzīvojošajiem cilvēkiem, tāpēc pašlaik algojam Bites vēstnešus reģionos, kas var palīdzēt, gan esošajiem, gan topošajiem klientiem sniedzot atbildes uz jebkādiem jautājumiem, kā arī piedāvājot visus Bites pakalpojumus un produktus," skaidro Bite Latvija klientu apkalpošanas nodaļas direktore Zita Zilgalve.
Pašlaik Bites tirdzniecības pārstāvji jau aktīvi darbojas Preiļos, Skrundā un Aizputē, un jau tuvākajā laikā šo pakalpojumu ir plānots paplašināt uz vairākām citām pilsētām Latvijas reģionos: nākamās ir plānotas Krāslava, Sigulda, Gulbene un Dobele. "Mums ir svarīgi, lai visiem klientiem visā Latvijas teritorijā
būtu pieejami mūsu pakalpojumi," norāda Bite Latvija pārdošanas direktors Kaspars Buls.
Bite aicina Latvijas iedzīvotājus iesaistīties pakalpojuma attīstībā, ziņojot par apdzīvotajām vietām, kurās būtu jānodrošina Bites tirdzniecības pārstāvju darbība. Bite apņemas izvērtēt klientu iesūtītās vēlmes un veidot šā pakalpojuma pieejamību tajos reģionos, kuru iedzīvotāji būs izteikuši lielāko interesi to saņemt.
Bite Latvijā darbojas kopš 2005. gada un sniedz mobilo komunikāciju pakalpojumus.