Uldis Augulis par “airBaltic” nedienām: Es biju tas, kurš atlaida Bertoldu Fliku

© Dmitrijs Suļžics/MN

“Šeit ir jāveic kādas krasas darbības, jo kompānijai darboties paliek arvien sarežģītāk,” par nacionālo aviokompāniju “airBaltic” intervijā “nra.lv TV sarunas” sacīja Saeimas deputāts, bijušais satiksmes un labklājības ministrs Uldis Augulis.

8Kāpēc gan kādam investoram vajadzētu investēt “airBaltic,” ja nu vienīgi “Lufthansa” varētu gribēt pa lēto atpirkt pārējo daļu?

U. Augulis atzina, ka tur jau ir tā lieta, un jebkuram investoram, lai viņš investētu, rodas jautājums, cik un par ko. Protams, kompānijai ir kas labs, un, viņaprāt, tie ir reisi un maršruti, kuros “airBaltic” lido, un tā ir zināma vērtība. Protams, tās ir arī lidmašīnas, līgums par lidmašīnu iegādi, kas ir vērtīgs, jo lidmašīnas ir efektīvas ar mazāku degvielas patēriņu. Taču U. Augulim nav skaidrs, vai ir atrisināts jautājums ar dzinēju problēmām.

Tāpat U. Augulis pastāstīja, ka viņš bija tas, kurš savulaik glāba šo kompāniju, no kuras faktiski bija palikusi tikai čaula, un viņš atlaida Bertoldu Fliku. Bet pašlaik situācija, ņemot vērā visus blakus apstākļus, ir nonākusi tik tālu, ka, viņaprāt, “šobrīd ir tas brīdis, kad valstij ir jābeidz nodarboties ar aviobiznesu”.