Šlesers uzskata, ka "karš Ukrainā tuvojas noslēgumam"

© Dmitrijs Suļžics/MN

Latvijā slēgtās sēdēs spriests par iespēju pārgriezt dzelzceļa sliedes Krievijas virzienā. Šī savienojuma pastāvēšana, pēc mūsu un ārvalstu militāro analītiķu domām, ir vistiešākais risks drošībai, ziņo "Nekā personīga".

Neoficiāli pašas augstākās amatpersonas izsakās - ja armija teiks, ka tas jādara, politiķi rīkosies. Intervijā “Nekā personīga” Nacionālie bruņotie spēki nepārprotami liek saprast - sliežu ceļus un arī uzbērumus Krievijas pierobežā jālikvidē. Un jo ātrāk, jo labāk.

Šo nodomu komentējis politiķis Ainārs Šlesers: "Demontējot sliedes Latgalē, tiek demontētas arī visas Latvijas ostas! Vai Rīgas, Ventspils un Liepājas ostās vajadzēs audzēt kartupeļus? Tranzīts no Ķīnas un Vidusāzijas šodien turpina iet caur Lietuvu, Igauniju un Poliju uz Eiropas Valstīm. Ja Latvija demontēs sliedes, tad transporta un loģistikas bizness aizies uz kaimiņvalstīm. Desmitiem tūkstošu cilvēku pazaudēs darbu, un iespējams aizbrauks prom no Latvijas! Karš Ukrainā jau iet gandrīz četrus gadus. Latvija neko nav izdarījusi, lai aizsargātu savu robežu. Kad Latvijā ielidoja drons, tad mūsu dienesti to pat nespēja notriekt! Tagad, kad karš Ukrainā tuvojas noslēgumam. Latvijas valdība grib demontēt sliedes Latgalē. To visu var raksturot ļoti vienkārši. Mūsu valsti vada pilnīgi idioti!"

Ko par to domā sabiedrība?

  • Toms: Jā, bet... sliedes vajag demontēt, lai aizsargātu savu robežu.
  • Bijušais Eiropas Parlamenta deputāts Ansis Pūpols: Kad no Maskavas tiks izdzīts Jūsu partijas influencera aplaizītais putlers ar visu čekistu cilvēkēdāju komandu un, kad Ukrainā būs NATO vienības un bāzes, tad varbūt varēs domāt ekonomisko sakaru atjaunošanu ar zombijlandi. Kamēr tas tā vēl nav, Latvijas ostām ir jāmeklē citi preču avoti un sliedes pie robežas jādemontē!
  • Karl: Tieši kas liecina, ka "karš Ukrainā tuvojas noslēgumam"? Informācija no Lubjankas, vai Pentagona insaids? Tieši dēļ lūrēšanas uz austrumiem esam visos rādītājos pakaļā, ar visiem tranzītiem.
  • Martins: Lūdzu precizēt, cik un kādas kravas kuros virzienos iet? Cik tieši naudas tas atstāj Latvijas ekonomikā? Cik cilvēki to apkalpo un citu būtisku informāciju, lai katrs iedzīvotājs var saprast ieguvumu un risku mērogu?
  • Gints: Lietuvai un Igaunijai arī vajag demontēt. Baltijai jāaizmirst par dzelzceļa tranzītnozari, ja gribam pasargāties. Lai ved ar fūrēm.
  • Edis: Man gan neizskatās, ka Latvijas valdība to grib, citādi jau nebūtu vilkusi garumā četrus gadus. Tie, kuŗi nevēlas biznesu ar Krieviju, mudina nojaukt jau sen.
  • Gaujarts: Stājies zemessardzē un dēlus ņem līdzi.