Latvijas lielākais kosmētikas ražotājs “H.A.Brieger” veic stratēģisku soli starptautiskajā izaugsmē, uzsākot zīmola “Dzintars” produktu eksportu uz Apvienotajiem Arābu Emirātiem (AAE). Produkts startē vienā no valsts vadošajiem aptieku tīkliem “Supercare”, kam ir vairāk nekā 70 tirdzniecības vietas, un savu pirmo debiju piedzīvo “Dubai Mall” – pasaulē lielākajā tirdzniecības centrā.
Anastasija Udalova, “H.A.Brieger” līdzīpašniece un vadītāja stāsta: “Šis nav spontāns solis - mūsu komanda ilgi un mērķtiecīgi strādāja, lai nodrošinātu kvalitatīvu startu AAE tirgū: no regulatīvās atbilstības un sortimenta pielāgošanas, līdz loģistikai un partneru izvēlei. Mums svarīgi nav tikai “ienākt” tirgū, bet ieviest pareizu stratēģiju, kas nodrošina ilgtspējīgu izaugsmi un vērtību klientiem. Redzam, ka “Dzintars” kompetence profesionālu un funkcionālu produktu radīšanā ir mūsu konkurētspējas kodols globālā mērogā. Redzam, ka šajā reģionā ir liela vēlme izmēģināt jaunus produktus, tādēļ mēs sākam ar mūsu funkcionālajiem produktiem, kas balstīti pētniecībā un kvalitātē, ar mērķi veidot atkārtotus pirkumus audzēt klientu loku. Ieeja AEE ir daļa no plašākas globālās attīstības stratēģijas, pie kuras pašreiz strādājam.”
Iesākumā uz AAE tirgu tiek eksportēti 12 “Dzintars” produktu veidi, tostarp zīmola saules līnijas sejas mitrinātājs “Amberglow SPF 50+” ar jaunākās paaudzes saules filtriem un atjaunojošais antioksidantu balzams “Afterglow”. Papildus plauktos pieejami arī citi leģendārie “Dzintars” produkti: universālais krēms “Nīca”, matu kopšanas līnija “Dižciems”, ķermeņa kopšanas produkti “Lilac of Riga”, funkcionālā zobu pastu līnija, kā arī dažādi ķermeņa un roku krēmi no līnijām “Dubulti”, “Dzintari” un “Kolka”.
“Supercare” ir viens no vadošajiem aptieku tīkla zīmoliem Apvienotajos Arābu Emirātos ar vairāk nekā 40 gadu pieredzi, pārstāvot starptautiskus uztura, farmācijas, fitnesa, ādas kopšanas un dzīvesstila produktus. Aptieku tīkls ir pieejams visos galvenajos reģionos AAE, no lielākajiem iepirkšanās centriem līdz prestižām dzīvojamām zonām, katru dienu apkalpojot vairāk nekā 6 000 klientu.
Vienlaikus H.A.Brieger šobrīd turpina aktīvas pārrunas arī ar citiem lielveikalu, aptieku un kosmētikas veikalu tīkiem AAE ar mērķi nākotnē nodrošināt vēl plašāku “Dzintars” produktu pieejamību reģionā.