Pastnieku uz mājām izsauc 18 000 līdz 24 000 reizes mēnesī

© Latvijas pasts

Brīdinot par krāpniekiem, TV24 raidījumā “Uz līnijas” “Latvijas Pasts” valdes priekšsēdētājs Ģirts Rudzītis norāda, ka “Latvijas Pasts” nekad neprasīs telefoniski atklāt personas datus. Tas notiek tikai pasta nodaļā vai saziņā ar pastnieku, kura izsaukumi uz mājām laukos kļuvuši par īpaši pieprasītu pakalpojumu: mēnesī tie ir vidēji 18 000 izsaukumu.

Rudzītis uzsver, ka mūsdienās var izvēlēties ērtāko “Latvijas pasta” pakalpojumu saņemšanas veidu, tāpēc cilvēkiem nav jāsatraucas, vai tuvumā ir kāda pasta nodaļa vai nav. “Viens no populārākajiem pakalpojumiem kļuvis “Pastnieks mājās”", saka Rudzītis.

“Kā tas darbojas? Ja cilvēkam nepieciešams kāds no pasta pakalpojumiem, bet viņš dažādu iemeslu dēļ nevar nokļūt līdz tuvākajai pasta nodaļai, sazinoties ar klientu apkalpošanas daļu, pastnieks dodas pie klienta uz mājām. Turklāt ārpus reģionu centriem šis pakalpojums ir bez maksas.” “Latvijas Pasts” valdes priekšsēdētājs stāsta, ka šis pakalpojums reģionos ir ļoti pieprasīts un, ja sākotnēji tam bijusi nepieciešama reklāmas kampaņa, tad tagad reklāma “no mutes mutē” esot paveikusi tik labu darbu, ka mēnesī “Pastnieks mājās” ir no 18 - 24 tūkstošiem izsaukumu un darījumu.

Visbiežāk pastnieku uz mājām saucot Latgalē. “Cilvēki saprot, ka braukt uz tuvējo centru, plānot, cikos autobuss, cikos pasts veras vaļā un ciet, cik maksā biļete, tie ir lieki izdevumi un laika tērēšana. Tāpēc labāk izsaukt pastnieku uz mājām.

Svarīgākais