Nedarbojas "Vivi" mājas lapa - biļetes elektroniski nav iespējams iegādāties

© Ekrānuzņēmums

Tehnisku uzturēšanas darbu dēļ traucēta AS "Pasažieru vilciens" (PV) kompānijas mājaslapas "vivi.lv" un mobilās lietotnes "Vivi Latvija" darbība, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāve Sigita Paula.

Tehnisku uzturēšanas darbu dēļ šobrīd ir traucētā "Vivi" mājaslapas darbība, un "Vivi" mājaslapā un lietotnē nav iespējams iegādāties elektroniskās biļetes.

Paula norādīja, ka uzņēmuma speciālisti strādā pie problēmas novēršanas, lai pēc iespējas ātrāk atjaunotu pakalpojuma pieejamību.

"Vivi" aicina pasažierus vilciena biļetes iegādāties kasēs dzelzceļa stacijās vai vilcienā pie konduktora kontroliera bez papildu maksas.

Jau ziņots, ka pagājušā gadā kopumā "Pasažieru vilciena" auditētais apgrozījums bija 59,788 miljoni eiro, kas ir par 14,4% vairāk nekā 2022.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās vairākkārtīgi un bija 3177 eiro.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

Latvijā

Sociālo pakalpojumu trūkuma dēļ tiek noslogots psihiatriskais stacionārs, kas ir spiests uzņemt pacientus ar smagām somatiskām saslimšanām, nereti sociālām problēmām, kas tiek "pārliktas uz psihiatrisko stacionāru", gada pārskata ziņojumā par 2024.gadu atzīmē Nacionālā psihiskās veselības centra (NPVC) vadība.

Svarīgākais