Nedarbojas "Vivi" mājas lapa - biļetes elektroniski nav iespējams iegādāties

© Ekrānuzņēmums

Tehnisku uzturēšanas darbu dēļ traucēta AS "Pasažieru vilciens" (PV) kompānijas mājaslapas "vivi.lv" un mobilās lietotnes "Vivi Latvija" darbība, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāve Sigita Paula.

Tehnisku uzturēšanas darbu dēļ šobrīd ir traucētā "Vivi" mājaslapas darbība, un "Vivi" mājaslapā un lietotnē nav iespējams iegādāties elektroniskās biļetes.

Paula norādīja, ka uzņēmuma speciālisti strādā pie problēmas novēršanas, lai pēc iespējas ātrāk atjaunotu pakalpojuma pieejamību.

"Vivi" aicina pasažierus vilciena biļetes iegādāties kasēs dzelzceļa stacijās vai vilcienā pie konduktora kontroliera bez papildu maksas.

Jau ziņots, ka pagājušā gadā kopumā "Pasažieru vilciena" auditētais apgrozījums bija 59,788 miljoni eiro, kas ir par 14,4% vairāk nekā 2022.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās vairākkārtīgi un bija 3177 eiro.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

Latvijā

Ar mērķi zīmoliem strādāt efektīvāk mārketinga stratēģiju izstrādē, mediju un pētījumu aģentūra “Dentsu Latvia” radījusi mākslīgā intelekta rīku COPO (Consumer in Your Pocket). Tas ir pirmais šāda līmeņa mākslīgā intelekta (MI) risinājums Baltijā, kas apvieno patērētāju, konkurentu izpēti, radošo materiālu un mediju kampaņu analīzi reālos datos vienotā sistēmā.