Radīts virtuālais asistents, kas sniegs palīdzību autovadītājiem

© pexels.com

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) savā mājaslapā izmēģinājis mākslīgā intelekta risinājumu - virtuālo asistentu, kas nodrošinās iespēju klientiem 24/7 režīmā saņemt atbildes uz jautājumiem par OCTA.

Jaunais risinājums sniegs autovadītājiem atbildes par rīcību pēc ceļu satiksmes negadījuma (CSNg), par OCTA polises spēkā esamību Latvijā un ārpus tās, kā arī citu svarīgu informāciju, kas ļaus operatīvi novērst sekas, kas radušās pēc CSNg, un ātrāk saņemt apdrošināšanas atlīdzību.

Paredzēts, ka virtuālais asistents uzlabos klientu apkalpošanu, nodrošinot LTAB atbalsta funkciju pieejamību 24/7 režīmā, kā arī samazinās LTAB patērētos cilvēkresursus klientu apkalpošanā.

"Mūsdienās pieejamās jaunās tehnoloģijas ļauj uzlabot klientu apkalpošanas funkcijas, nodrošinot, ka virtuālais asistents atbild uz ikdienas jautājumiem un pieprasījumiem, klientu apkalpošanas speciālistiem atstājot sarežģītāku jautājumu risināšanu," skaidro LTAB IT daļas vadītājs Agris Daukste.

Pakalpojumu nodrošina Eiropas Digitālās inovācijas centrs. Projekts finansēts no Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda un valsts budžeta līdzekļiem. Tā ietvaros LTAB īstenojis risinājuma izmēģināšanas projektu, un jau tuvākajā laikā LTAB iecerējis attīstīt un pilnveidot ieviesto risinājumu - audzēt virtuālā asistenta zināšanu bāzi, lai nodrošinātu plašāku un precīzāku atbilžu sniegšanu, kā arī turpinot mērogot risinājuma noderīgumu klientiem. Plānots, ka virtuālo asistentu mēnesī izmantos vismaz 500 saziņas gadījumiem.

Latvijā

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) savā mājaslapā izmēģinājis mākslīgā intelekta risinājumu - virtuālo asistentu, kas nodrošinās iespēju klientiem 24/7 režīmā saņemt atbildes uz jautājumiem par OCTA.

Svarīgākais