Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju pārtiku izvēlas pēc akcijām un atlaidēm

© F64

Latvijā 71% iedzīvotāju noteicošais pārtikas izvēlē ir akcijas un atlaides, secināts mazumtirgotāja "Rimi" veiktajā aptaujā.

Kā būtiskus kritērijus, izvēloties pārtikas produktus, 55% Latvijas iedzīvotāju minējuši arī garšas kvalitāti, bet 52% norādījuši derīguma termiņu.

Vienlaikus 37% aptaujāto ir svarīgs produkta sastāvs, bet 32% - regulārā cena. Retāk pircēji norāda uz produkta vizuālo izskatu, iepakojuma dizainu un kvalitāti, zīmola atpazīstamību un to, vai produkts ražots Latvijā.

Arī pārējās Baltijas valstīs galvenie pārtikas produktu izvēles kritēriji ir līdzīgi. Atlaide vai akcijas piedāvājums ir svarīgs 79% igauņu un 69% lietuviešu. Uz garšas kvalitāti norāda 58% igauņu un 52% lietuviešu, bet derīguma termiņu minējuši 49% igauņu un 46% lietuviešu.

Latvijā

ASV numismātikas publikāciju izdevniecības "Krause Publications" un tās izdotā žurnāla "World Coin News" organizētajā konkursā "Gada monēta" (Coin of the Year) par "Labāko sudraba monētu" pasaulē atzīta 2024.gadā Latvijas Bankas izlaistā kolekcijas monēta "Kāposts", aģentūru LETA informēja Latvijas Bankā.

Svarīgākais