Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju pārtiku izvēlas pēc akcijām un atlaidēm

© F64

Latvijā 71% iedzīvotāju noteicošais pārtikas izvēlē ir akcijas un atlaides, secināts mazumtirgotāja "Rimi" veiktajā aptaujā.

Kā būtiskus kritērijus, izvēloties pārtikas produktus, 55% Latvijas iedzīvotāju minējuši arī garšas kvalitāti, bet 52% norādījuši derīguma termiņu.

Vienlaikus 37% aptaujāto ir svarīgs produkta sastāvs, bet 32% - regulārā cena. Retāk pircēji norāda uz produkta vizuālo izskatu, iepakojuma dizainu un kvalitāti, zīmola atpazīstamību un to, vai produkts ražots Latvijā.

Arī pārējās Baltijas valstīs galvenie pārtikas produktu izvēles kritēriji ir līdzīgi. Atlaide vai akcijas piedāvājums ir svarīgs 79% igauņu un 69% lietuviešu. Uz garšas kvalitāti norāda 58% igauņu un 52% lietuviešu, bet derīguma termiņu minējuši 49% igauņu un 46% lietuviešu.

Latvijā

Ģenerālprokurors Juris Stukāns ir pārliecināts, ka darba pienākumus pildot godīgi, un noliedz, ka darba sanāksmes laikā kolēģiem būtu veltījis aizvainojošas frāzes, lai arī Augstākās tiesas (AT) plēnuma pārbaudē tādas tika konstatētas un to kontekstā Stukāns aicināts vairāk piedomāt pie darba ētikas.