VAS "Latvijas pasts" turpmāk klientiem piedāvās pie pastnieka norēķināties arī ar bezkontakta maksājumu karti, aģentūru LETA informēja pasta pārstāvji.
Uzņēmumā informē, ka "Latvijas pasts" piedāvā izmantot pakalpojumu "Pastnieks mājās", lai pasta un maksājumu pakalpojumus iedzīvotāji var vienlīdzīgi saņemt arī ārpus lielākajām pilsētām un reģionu centriem.
Tādējādi, lai uzlabotu pakalpojuma pieejamību, no šā gada februāra par saņemtajiem pakalpojumiem pie pastnieka iespējams norēķināties arī ar bezkontakta maksājuma karti. Šis risinājums nodrošināts, sadarbojoties ar banku "Citadele" un "Samsung Electronics".
Sākotnēji par pakalpojumiem ar bezkontakta maksājumu karti varēs samaksāt pie 387 pastniekiem dažādos Latvijas reģionos, kur līdz šim bijis lielākais pieprasījums pēc bezskaidras naudas norēķiniem. Norēķini notiks, izmantojot pastniekiem nodrošināto mobilo lietotni un klientu bezkontakta maksājumu kartes, skaidro pasta pārstāvji.
Pagājušajā gadā, izmantojot pakalpojumu "Pastnieks mājās", "Latvijas pasta" klienti vidēji mēnesī veikuši ap 18 500 darījumu. Visbiežāk jeb 40% gadījumu pastnieka vizīti mājās pieteica klienti Latgales reģionā, 25% klientu - Kurzemē, savukārt Vidzemē un Zemgalē - katrā reģionā aptuveni 17%.
Pastā informē, ka lielākais pieprasījums 2024.gada otrajā pusē pēc "Pastnieks mājās" pakalpojuma bija Krāslavas, Madonas, Alūksnes, Gulbenes, Jēkabpils, Dienvidkurzemes un Talsu novadā, savukārt populārākie pakalpojumi pērn bija dažādu rēķinu apmaksa, bet gada nogalē - preses izdevumu abonēšana.
Tādējādi par pasta pakalpojumiem ērtāk varēs norēķināties arī "Latvijas pasta" īpašnieki, kā arī kartes lietotnē "Latvijas pasts Pay" ir uzlabota funkcionalitāte, ērti apmaksājot rēķinus.