KM meklē jaunu mediju politikas nodaļas vadītāju; sola mēnesī maksāt teju 3000

© Oksana Džadana / F64

Kultūras ministrija (KM) izsludinājusi atklātu konkursu uz Mediju politikas nodaļas vadītāja ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku, liecina ministrijas mājaslapā publicētā informācija.

Kā liecina Latvijas Raidorganizāciju asociācijas (LRA) ieraksts platformā "LinkedIn", līdzšinējais KM Mediju politikas nodaļas vadītājs Kristers Pļešakovs stājies LRA izpilddirektora amatā, ko iepriekš ieņēma Ingemārs Vekteris, kurš šogad sāka darbu Latvijas Sabiedriskā medija valdē.

KM Mediju politikas nodaļas vadītājam tiek piedāvāta mēnešalga 2907 eiro apmērā pirms nodokļu nomaksas.

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, jābūt akadēmiskajai augstākajai vai otrā līmeņa profesionālajai augstākajai izglītībai humanitārajā vai sociālajā zinātnē, vismaz divu gadu darba pieredzei vadošā amatā, kas iegūta pēdējo septiņu gadu laikā.

Tāpat pretendentiem jābūt latviešu valodas zināšanām vismaz C1 līmenī un vismaz B2 līmenim mutvārdu saziņas prasmēs angļu valodai.

Līdztekus kandidātiem vēlama darba pieredze valsts pārvaldē, pieredze sadarbībā ar mediju organizācijām, norādīts sludinājumā.

Tāpat no pretendentiem tiek sagaidītas ļoti labas zināšanas un izpratne par mediju politiku un mediju nozari, labas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem, tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to, kā arī prasme operatīvi un atbilstoši prioritātēm koordinēt veicamos amata pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos.

Līdztekus no pretendentiem sagaida arī labas sadarbības un komunikācijas prasmes, spēju argumentēti pamatot savu viedokli.

Amata darba pienākumi būs organizēt un vadīt Mediju politikas nodaļas darbu, nodrošināt mediju politikas izstrādi un koordinēt tās ieviešanu, koordinēt tiesību aktu un vidēja un ilgtermiņa politikas plānošanas dokumentu izstrādi un īstenošanu mediju jomā, analizēt situāciju mediju nozarē un tās apakšnozarēs un identificēt jomas, kurām nepieciešams pievērsts uzmanību politikas plānošanas uz izstrādes procesā.

Tāpat kandidātiem būs iespēja nodrošināt līdzdarbību digitālās transformācijas pasākumu programmas izstrādē 2021.-2027.gads Eiropas Savienības fondu Darbības programmas un Atveseļošanās un noturības plāna ietvaros, kā arī konsultēt citas iestādes par mediju politikas izstrādes jautājumiem.

Pretendenti konkursā var pieteikties līdz 7.martam.

Svarīgākais