Arnis gadiem ilgi palīdz jauniešiem atbrīvoties no atkarībām un sniedz atbalstu maznodrošinātām ģimenēm. Pirms diviem gadiem saņēmis “Latvijas lepnuma” balvu, taču nu palīdzība nepieciešama pašam, ziņo "Bez tabu".
Arnis, dažādu apstākļu vadīts, nolēma maijā atteikties no līdzšinējā telekomunikāciju operatora “Bite” pakalpojumiem un ar paša vadītās biedrības numuriem doties pie cita pakalpojuma sniedzēja.
Vīrietis lūdzis “Bites” menedžerim sniegt informāciju par summu, kas jāsamaksā, ja vēlas mainīt operatoru. Kā apgalvo Arnis, summa pārsniegusi 13 tūkstošu eiro atzīmi. “Man patīk augstas klases ierīces, nevaru paņemt kaut ko tādu, kas nedarbojas. Man ir augstas klases monitors, labs dators, telefons, tumba,” raidījumam norāda Arnis.
Arnis apgalvo, ka “LMT” piekrituši segt pusi jeb vairāk nekā sešus tūkstošus eiro vīrieša saistību pret “Biti”, lai tikai iegūtu viņu par klientu. Otru pusi Arnim nācās segt pašam.
Vīrietis kopā ar jauno telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēju viesojušies “Bites” birojā, lai situāciju atrisinātu. Pēc vizītes gan sekojis nākamais pārsteigums - vīrietis saņēmis rēķinu nu jau par vairāk nekā 27 tūkstošiem eiro.
"“Bites” menedžeris apgalvo, ka tas ir par 50 SIM kartēm. Par katru SIM karti man esot jāmaksā 391 eiro, bet es neesmu tādas SIM kartes prasījis. Viņi nevar man uzrādīt nevienu dokumentu, ko esmu parakstījis. Kā var likt maksāt tūkstošiem eiro, ja es nemaz neesmu tādu lietu pieprasījis?" neizpratnē ir Arnis.
“Bites” pārstāve Una Ahuna-Ozola apstiprina, ka uzņēmuma telpās notikusi tikšanās ar Arni, jauna telekomunikācijas operatora menedžeri, kā arī “Bites” pārstāvi.
"Bijušajam klientam bija gan numura piesaistes atlaide, kā arī vairākas ierīces paņemtas, izveidojās vairāku tūkstošu eiro parāds. Jaunais operators savas saistības nokārtoja uzreiz, bijušais klients savas saistības kārtoja haotiski. Viņš aicināja mūs uz tikšanos, kas notika septembra vidū. Izejot cauri visiem rēķiniem, visu ierīču saistībām, jaunā operatora pārstāvim viss bija skaidrs, aizgāja apmierināts. Bijušajam klientam tika piedāvāti vairāki varianti, kā ar parādsaistībām tikt galā. Beidzoties šai sarunai, klients palika un vēlējās pārrunāt jaunas sadarbības iespējas ar mums. Viņam jaunai biedrībai bija nepieciešamas 50 jaunas SIM kartes," skaidro "Bites" pārstāve.
Ahuna-Ozola norāda, ka tikšanās laikā puses vienojušās par nosacījumiem, kā arī Arnis pirmo rēķinu par 50 SIM kartēm esot apmaksājis. Uzņēmuma pārstāve atklāj, ka tā arī bijusi vienīgā rēķina apmaksa, tādēļ piešķirtais tarifu plāns atcelts un nu esot jāapmaksā numura piesaiste pilnā apmērā.
Arnis gan apgalvo, ka tādu rēķinu nav apmaksājis un joprojām neizprot, kādēļ ir parādā kompānijai vairākus tūkstošus eiro, ja maijā visus maksājumus veicis.