Uzticības tālrunis svētkos aicina zvanīt visus, kam vajadzīga palīdzība

© pixabay.com

Līdz 31.decembrim notiks Bērnu aizsardzības centra (BAC) Bērnu un pusaudžu uzticības tālruņa 116111 rīkotā Ziemassvētku kampaņu "Uzticies... Tevi dzirdēs un sapratīs", aģentūru LETA informēja BAC.

Kampaņas mērķis ir atgādināt ikvienam bērnam, ka mums rūp viņu labbūtība, labklājība un drošība.

Kā norāda BAC, var var būt, ka Ziemassvētkos domas kļūst skumjākas un satrauktākas - ne visiem svētku laiks ir tik skaists kā gribētos. BAC atzīmē, ka katru gadu Uzticības tālrunī tiek saņemti zvani, kuros bērni runā par ilgām tikt sadzirdētiem, saprastiem, vajadzīgiem, piederīgiem, būt drošībā, tomēr bieži vien dzīves apstākļi liedz piedzīvot sajūtu, ka esmu vērtīgs, vajadzīgs, mīlēts.

Šajā laikā Uzticības tālrunis īpaši aicina zvanīt vai rakstīt bērnus, pusaudžus un viņu likumiskos pārstāvjus, lai saņemtu atbalstošu sarunu - katrs bērns ir pelnījis rūpes un nedalītu uzmanību, norāda BAC.

BAC uzsver, ka uzticības tālruņa speciālisti arī svētku laikā ir gatavi uzklausīt, palīdzēt atšķetināt grūtības, saskatīt iespējas, kā arī vienkārši būt blakus, pat ja attālināti.

BAC kampaņas laikā īpaši aicina izmantot iespēju sazināties ar Uzticības tālruņa speciālistiem, ne tikai zvanot uz 116111, bet arī rakstot čatā, kurš strādā darba dienās no plkst.12 līdz 20. Čata logs ir meklējams mājaslapā "uzticibastalrunis.lv".

Tāpat BAC aicina sazināties, rakstot uz e-pastu "uzticibaspasts116111@bac.gov.lv", vai lejupielādējot bezmaksas aplikāciju "Uzticības tālrunis", caur kuru iespējams sazināties ar Uzticības tālruņa speciālistiem.

Čats nestrādās svētku dienās - 23.decembrī, 24.decembrī, 25.decembrī, 26.decembrī, 30.decembrī, 31.decembrī un 1.janvārī.

Svarīgākais