Mēneša laikā Uzņēmumu reģistrs sniedzis pakalpojumus vairāk nekā 16 tūkstošiem uzņēmēju

Septembrī Uzņēmumu reģistra klientu apkalpošanas nodaļa Rīgā apkalpojusi 16 741 uzņēmējus, kas ir viens no lielākajiem rādītājiem šajā gadā un vidēji dienā nodaļa sniegusi pakalpojumus 17% klientu vairāk nekā augustā, liecina Uzņēmumu reģistra sniegtā informācija.

"Septembrī vienā darba dienā apkalpojām 930 klientus, mums pat bija rekords, kad viens cilvēks dienā apkalpoja 180 cilvēkus. Šī bija maksimālā robeža, kad spējām samazināto cilvēku resursu dēļ operatīvi sniegt pakalpojumus," stāsta klientu apkalpošanas nodaļas vadītājas vietniece Anda Koņušaka.

Uzņēmēji joprojām Uzņēmumu reģistra klientu apkalpošanas zāli Rīgā apmeklē, lai reģistrētu jaunus komersantus, pagarinātu parakstu tiesības, apliecinātu pamatkapitāla otras daļas apmaksu, kā arī veiktu citu reģistrāciju un grozījumus.

Svarīgākais