"LDz Cargo" kārtējo reizi centīsies izsolīt 66 Ukrainā esošos kravas vagonus

© f64.lv, Kaspars Krafts

VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) meitasuzņēmums SIA "LDz Cargo" šodien atklātā mutiskā izsolē ar 342 000 eiro sākumcenu atkārtoti piedāvās iegādāties 66 lietotus kravas vagonus, kas atrodas Ukrainas teritorijā, teikts kompānijas paziņojumā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Izsoles noteikumos norādīts, ka vagoni ir uzbūvēti periodā no 1985. līdz 1991. gadam, savukārt pēdējais depo remonts tiem bijis 2020. gadā. Vagoni atrodas septiņās dažādās dzelzceļa stacijās Ukrainā, tomēr vagonu atrašanās stacija un komplektācija var mainīties.

Vagonus pārdos vienā lotē. Izsoles solis noteikts 5000 eiro.

Izsole notiks "MS Teams" platformā.

LETA jau vēstīja, ka abas iepriekšējās izsoles 66 lietotiem kravas vagoniem, kas atrodas Ukrainas teritorijā, beidzās bez rezultāta, jo dalībai izsolēs nepieteicās neviens pretendents. Kravas vagonu sākumcena vispirms bija noteikta 660 000 eiro, bet pēc tam - 427 200 eiro.

Tāpat ziņots, ka "LDz Cargo" apgrozījums pagājušajā gadā bija 134,372 miljoni eiro, kas ir par 9,5% mazāk nekā 2022. gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 39,9% - līdz 3,068 miljoniem eiro.

"LDz Cargo" ietilpst LDz koncernā un nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus.

Latvijā

Novērtējot vecu, bioloģiski vērtīgu koku nozīmi dabas daudzveidībā un veicinot sabiedrības izpratni par to lomu dabā, Dabas aizsardzības pārvalde (DAP) izveidojusi jaunu informatīvu zīmi - "Bioloģiski vērtīgs koks", aģentūru LETA informēja DAP projekta "LIFE Osmo Baltic" koordinatora asistente Zanda Segliņa.