Aktieris Bērziņš pastāsta par kādu baisu notikumu "kā rezultātā tika pataisīts par dārzeni"

© Ekrānšāviņš

Teātra un kino aktieris Andris Bērziņš intervijā nra.lv "Dzīvesstilam" pastāsta par kādu atgadījumu, kas tika uz nedēļu "izslēgts".

«Pienāca mana 60 gadu jubileja. Es teātrī neesmu vienīgais, kurš pirmizrādē vai kādā jubilejas reizē iedzer kādu mazu «čarkiņu». Un neesmu vienīgais, kuram pēkšņi vienā brīdī ir «pazudusi sajēga», «pārtrūkusi filma». Bet, iedomājieties, manā 60 gadu jubilejā, es pēkšņi «tiku izslēgts»… uz nedēļu!

Tā bija viena glāze ar nezināmu vielu, kā rezultātā tiku pataisīts par dārzeni. Iespējams, gaidīja, ka sirds neizturēs un es atdošu galus…» domā aktieris.

«Ir taču visādas «zālītes», ko vajadzīgiem un nevajadzīgiem cilvēkiem kādā brīdī piepilina, lai viņus pārvērstu «gurķī». Bet, pateicoties savam mīļumam, savai Inesītei, es no šī gadījuma tiku veiksmīgi izglābts. Ja viņa mani nebūtu «nolaupījusi», nezinu, kā vēl viss būtu beidzies… Inesīte sajuta, ka enerģētiski ar mani notika kaut kas pilnīgi nepareizs. Arī mani draugi, kuri mani tai laikā redzēja, vēlāk teica, ka tas neesot bijis es…» stāsta Andris Bērziņš.

«Parasti jau vīrieši zog meitenes, bet šis bija unikāls gadījums - mani, vīrieti, no mājām nozaga sieviete…

Un, paldies Dievam, 2012. gads no traumu un visādu ārprātu viedokļa man ir pēdējais.»

Viņš arī piebilst: "Kopš 2012. gada man nav bijis neviena "plosta" un es ne reizi neesmu nokļuvis slimnīcā. Pirms tam tur nokļuvu divreiz gadā."

Pilnu interviju lasiet šeit.

Latvijā

Aptauja, ko veica "Mars", saldumu, pārtikas produktu, mājdzīvnieku barības ražotājs un vairumtirgotājs, atklāj, ka 57% Latvijas iedzīvotāju, iegādājoties pārtikas produktus, pievērš uzmanību tam, vai tie ir ražoti atbildīgi un ilgtspējīgi. Piemēram, iepazīstoties ar informāciju, kā iegūtas produkta ražošanā izmantotās izejvielas; vai iepakojums ir pārstrādājams; kā izmantotas izejvielu audzēšanai paredzētās zemes platības un ūdens resursi u.tml. Mindaugas Gutauskas, "Mars Pet Nutrition" tirgus direktors Baltijas valstīs un Ukrainā, norāda, ka šie rezultāti apliecina ilgtspējas pieaugošo nozīmi patērētāju vidū, tādējādi ilgtspējīgi ražoti produkti ne tikai pārstāv zīmola vērtības, bet arī nodrošina papildu konkurences priekšrocības.

Svarīgākais