Kazāks: Ir izveidojusies plaisa starp bankām un to klientiem - klienti īsti nesaprot, ko bankas no viņiem grib

© f64.lv, Vladislavs Proškins

Latvijā banku klātbūtnei reģionos ir jābūt krietni jūtamākai nekā pašlaik, trešdien intervijā Latvijas Televīzijas (LTV) raidījumam "Rīta panorāma" sacīja Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks. 

Viņš norādīja, ka Latvijā bankas ir digitalizējušas pakalpojumus krietni straujāk, nekā ekonomika tam tiek līdzi. "Līdz ar to ir izveidojusies plaisa starp bankām un to klientiem - klienti īsti nesaprot, ko bankas no viņiem grib, un bankas īsti nesaprot, kas klientiem ir nepieciešams," sacīja Latvijas Bankas prezidents.

Tostarp Kazāks atzīmēja, ka šobrīd Latvijā virknē ekonomiski aktīvu pilsētu bankas nav fiziski pārstāvētas. "Tas ir jāmaina," viņš teica, piebilstot, ka tuvākajā laikā Saeimā gaidāmas diskusijas par Latvijas Bankas priekšlikumiem regulējuma izmaiņās.

Pēc viņa teiktā, lai banku klātbūtne reģionos kļūtu krietni jūtamāka, bankām nav jāveido atsevišķas filiāles, kas prasa laiku un ir dārgi, kā arī atspoguļotos pakalpojumu cenās, - ir virkne citu risinājumu, piemēram, bankas var izmatot pašvaldību telpas.

Latvijā

Pirms kāda laika sāka klejot baumas par to, ka dziedātājai Laimai Vaikulei atņemts bizness Krievijā - zīmols "Laima-Lux Rus", kas nodarbojas ar skaistumkopšanas salonu vadīšanu, kosmētikas, mēbeļu un aksesuāru tirdzniecību un kuru viņa kopā ar partneri Širazu Manedovu dibināja 2000. gadu sākumā. Laumas Lapsas materiālā "Man Krievijā nav nekāda biznesa" Vaikule kliedē šīs baumas.

Svarīgākais