Kristapam ļoti vajadzīga palīdzība!

© Ekrānuzņēmums

Jau kopš dzimšanas Kristaps ir bērns ar īpašām vajadzībām. Diagnoze - "BCT simtomātiska epilepsija". Arī šogad ir pienācis rehabilitācijas laiks un trūkst līdzekļu, lai segtu rehabilitācijas izdevumus, portālam NRA stāstīja Kristapa mamma Inga.

Kristapam rehabilitācija paredzēta no 29. jūlija Slovākijā HENDI centrā, bet lai to izietu trūkst līdzekļi. Katrs cents ir no svara. Ja nevarat palīdzēt finansiāli, lūdzu padalaties vismaz ar ziņu. Kristaps ir 12 gadus vecs zēns no Talsu novada. Ģimenē otrais bērns.

Jau kopš dzimšanas Kristapam ir noteikta diagnoze "BCT spastiska tetraperēze, simtomātiska epilepsija". Lai Kristapa veselības stāvoklis būtu stabils un neveidotos deformācijas, viņš regulāri valkā ortozes, apmeklē nodarbības Talsu veselības centrā, kā arī kursa veidā dodas uz audiologopēda nodarbībām, masāžām, magnētterapiju un pie osteopāta. Tā kā ar to ir par maz, tad reizi gadā Kristaps dodas uz intensīvo rehabilitācijas kursu Slovākijā "Hendi"centrā. Valsts atmaksātās nodarbības ir ļoti minimāli, pārējam visam ir nepieciešami līdzekļi. Pateicoties līdzcilvēku atbalstam Kristaps var iziet visus nepieciešamos rehabilitācijas kursus un nodarbības, kā arī viņam sagādāti visi nepieciešamie palīglīdzekļi.

Ja varat palīdzēt lūdzu ziedojat Inga Lazdāne SEB LV16UNLA0050009241171, SWEDBANK LV12HABA0551052895550, , CITADELE LV06PARX0006057090001, PAYPAL evucis325@inbox.lv.

Maksājuma mērķis Rehabilitācijai Kristapam Lazdānam 2024 gadā No sirds pateicamies visiem, kuri Kristapu atbalstīja 2023 gadā! Šobrīd trūkst 2600 EURO

Latvijā

Jau vairākus gadus esam stāstījuši par Krievijā un Baltkrievijā ražotām sakaru sistēmām, ko joprojām izmanto Latvijas dzelzceļš. Šobrīd mums ir pieejama pilna aina, cik un kādas agresorvalstu uzņēmumos radītas programmas nodrošina informācijas vākšanu, apkopošanu un sūtīšanu uz Krieviju. Sistēmas vienā dienā atslēgt nevar, jo tad satiksme uz austrumiem apstāsies. Bet pastāv iespējas to visu aizstāt ar rietumos ražotiem produktiem. Kas joprojām nav izdarīts. TIkmēr Satiksmes ministrija plāno par "Rail Baltica" atbildīgo uzņēmumu "Eiropas dzelzceļa līnijas" integrēt "Latvijas dzelzceļa" koncernā. Sanāk, ka par mūsu drošības un pat militāro garantu saukto ātrgaitas vilciena projektu savienos ar uzņēmumu, kurš tiešā veidā joprojām ir sasaistīts ar Krieviju, vēsta TV3 raidījums "Nekā personīga".