Daudzpakalpojumu uzņēmums "Tele2" ieviesīs mākslīgā intelekta risinājumus klientu apkalpošanas uzlabošanai, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.
Mākslīgais intelekts ļaus samazināt klientu gaidīšanas laiku, jo "Tele2" darbinieki ar mākslīgā intelekta risinājumu palīdzību varēs sniegt ātrākas un precīzākas atbildes uz klientu jautājumiem.
Tāpat mākslīgā intelekta risinājumus ieviesīs klientu tiešajā saziņā ar uzņēmumu digitālajā vidē, proti, klients digitālajā vidē varēs sarunāties ar mākslīgo intelektu, kas sniegs atbildes uz visiem ar pakalpojumu saistītajiem jautājumiem.
"Tele2" pārstāvji aģentūrai LETA neatklāja plānotās investīcijas mākslīgā intelekta risinājuma ieviešanai.
Mākslīgā intelekta risinājumu "eldigen.ai" klientu apkalpošanā ieviesīs sadarbībā ar Latvijas uzņēmumu "asya.ai", kas darbojas ģeneratīvā mākslīgā intelekta zinātniskajā izpētē un biznesa risinājumu izstrādē.
"Tele2" klientu apkalpošanas departamenta vadītāja Marita Romanovska norāda, ka, ieviešot mākslīgā intelekta risinājumus, uzņēmums plāno atvieglot darbinieku ikdienu, jo mākslīgā intelekta risinājums ļaus ātrāk atrast vajadzīgo atbildi uz klienta jautājumu.
Tāpat arī mākslīgā intelekta risinājums ļaus uzlabot klientu apkalpošanas pieredzi, jo vairs nebūs vajadzība pašiem meklēt informāciju "Tele2" mājas lapā vai zvanīt uz klientu informatīvo tālruni, norāda Romanovska.
Jau vēstīts, ka "Tele2" apgrozījums pagājušajā gadā bija 180,297 miljoni eiro, kas ir par 8,7% vairāk nekā 2022.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 40,8% - līdz 46,629 miljoniem eiro.
Kompānija reģistrēta 1995.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 3,486 miljoni eiro. "Tele2" vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas "Tele2 Sverige".