"Pasažieru vilciens" izsolēs pārdod vecos vagonus

© Gints Ivuškāns/f64

AS "Pasažieru vilciens" (PV) elektroniskā izsolē līdz 25.jūnijam atkārtoti izsolīs 13 elektrovilcienu vagonus, liecina PV publiskotā informācija.

Izsolīt plānots ER2 un ER2T sērijas elektrovilcienu vagonus - motorvagonus, galvas vagonus un piekabes vagonus (pavisam 13 vienības), kuriem ir izbeigta ekspluatācija.

Vagonu uzbūves gads ir no 1972.gada līdz 1988.gadam. Kopumā visi vagoni vizuāli ir apmierinošā stāvoklī bez izteiktiem virsbūves un salona aprīkojuma defektiem, lai arī atsevišķiem vagoniem ir demontēts to salona aprīkojums, kā arī minimālā sastāvā atsevišķi tehnoloģiskie mezgli.

PV izsolīs piecus ER2 sērijas elektrovilcienu piekabes vagonus, kur mazākā izsoles sākumcena piekabes vagonam ir 8724 eiro, bet lielāka - 13 762 eiro.

Tāpat PV izsolīs piecus ER2 sērijas elektrovilcienu motorvagonus, kur mazākā izsoles sākumcena motorvagonam ir 18 145 eiro, bet lielākā - 29 248 eiro.

Vēl izsolīs arī divus ER2 sērijas elektrovilcienu galvas vagonus, kur mazākā izsoles sākumcena galvas vagonam ir 21 316 eiro, bet lielākā - 27 978 eiro.

Savukārt no ER2T sērijas elektrovilcienu vagoniem izsolīs vienu galvas vagonu, kura izsoles sākumcena ir 7620 eiro.

Izsoles solis visiem vagonu veidiem ir 500 eiro.

LETA jau vēstīja, ka iepriekšējā izsole, kas noslēdzās 15.aprīlī, PV izsolīja septiņus no elektroniskajā izsolē piedāvātajiem 20 elektrovilcienu vagoniem par kopējo summu 105 442 eiro. Savukārt izsole, kas notika pērn novembrī, noslēdzās bez rezultāta.

PV pārstāvji aģentūrai LETA iepriekš norādīja, ka regulāro reisu izpildei PV nepieciešami 22-23 elektrovilcienu sastāvi. Tādējādi, ņemot vērā jauno elektrovilcienu pakāpenisku ieviešanu apritē, uzņēmums pārskata esošo elektrovilcienu parku, organizējot izsoli un izsolot elektrovilcienu vagonus, kas pasažieru pārvadāšanai vairs nav nepieciešami.

Latvijā

Jāizrauj visas elektroierīces no rozetēm, nedrīkst turēt vaļā logus, metāls pievelk zibeni, jāuzmanās no lodveida zibens – mēs visi jau kopš bērnības esam dzirdējuši dažādus noteikumus, kas jāievēro negaisa laikā. Kuri no tiem ir patiesi, un kuri kļuvuši par mītiem? To skaidro apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmums Balcia kopā ar enerģētikas uzņēmuma Energrid ekspertiem.