Būtisks cenu samazinājums iniciatīvas laikā ļāvis iedzīvotājiem kopumā ietaupīt vairāk nekā 2 miljonus eiro, norāda "Maxima Latvija".
Lai nodrošinātu kvalitatīvu piena produktu pieejamību ikvienam Latvijas iedzīvotājam, vienlaikus atbalstot arī piena produktu ražotājus, “Maxima Latvija” veikalos jau mēnesi izvērsusi iniciatīvu “Piena festivāls”, kura ietvaros iemīļotiem piena produktiem cena samazināta vidēji par 26 %, tādējādi šī perioda laikā ļaujot iedzīvotājiem ietaupīt vairāk nekā 2 miljonus eiro.
Iniciatīvas ietvaros cena samazināta tādiem ikdienā iecienītiem piena produktiem kā piens, biezpiens, kefīrs, krējums, sviests, kā arī dažādi deserti, lielu uzsvaru liekot tieši uz pašmāju ražotāju produktiem.
Atsaucoties lielajam pieprasījumam, iniciatīva paplašināta un pagarināta vismaz līdz pavasarim.
Iniciatīvas “Piena festivāls” ietvaros “Maxima” veikalos samazinātas cenas nu jau vairāk nekā 230 piena produktiem, no kuriem teju 70 % ir tieši pašmāju ražotāju produkti - “Rīgas piena kombināts”, “Cesvaines piens”, “Smiltenes piens”, “Lazdonas piensaimnieks” un citi Latvijas piena produktu ražotāji.
“Apzināmies, ka piena produkti ir ikdienas ēdienkartē svarīgi, vienlaikus arī plaši iecienīti produkti Latvijas iedzīvotāju vidū, tāpēc gada sākumā uzsākām iniciatīvu ”Piena festivāls”, lai šie ikdienā svarīgie produkti būtu cenas ziņā vēl pieejamāki. Iniciatīva ir ļoti novērtēta, ko apliecina dati -mēneša laikā pieprasījums pēc šiem konkrētajiem piena produktiem kopumā audzis par vairāk nekā 30 %. Pateicoties cenu samazinājumam, pircēji, kopš iniciatīvas uzsākšanas februāra sākumā, ir ietaupījuši vairāk nekā 2 miljonus eiro. Novērojot tik lielu pircēju atsaucību, pieņēmām lēmumu turpināt iniciatīvu līdz pat pavasarim. Vienlaikus ar šo iniciatīvu sniedzam pienesumu ekonomikai - atbalstām vietējos piena ražotājus, kuru produkcija veido lielāko daļu iniciatīvas sortimenta,” uzsver “Maxima Latvija” kategoriju vadības un iepirkumu departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.