TV24 raidījumā "Uz līnijas" viena no diskusijas tēmām ir bedru lāpīšanas metodes un efektivitāte, uz ko risinājumu meklē RTU Būvniecības un mašīnzinību fakultātes vadošais pētnieks Viktors Haritonovs.
Par piemēru varu minēt Ķekavas apvedceļu, kur būvnieks ar investoru ņem naudu un ir ieinteresēts, lai ceļš maksimāli ilgi kalpotu, jo tā ir atbildība. Mēs varam uztaisīt kvalitatīvu asfaltu, bez problēmām, jo visas rūpnīcas to atļauj. Taču diemžēl uzvarētājs ne vienmēr ar cenu spēj rādīt atbilstošo kvalitāti, lai arī iet dienesti un seko līdzi procesam,
secina RTU Būvniecības un mašīnzinību fakultātes vadošais pētnieks.
Piemēram, blakus Aleksandra Čaka iela, kur iet cilvēks un pat viņš ar neapbruņotu aci var manīt, ka ceļa struktūra nav viendabība. Akmeņiem ir jābūt viendabīgiem sadalītiem, nevis citur salikti daudz rupjāki graudi un citur mazāk. Tu redzi un saproti, ka drīz būs bedre šeit. Tieši tāpēc atbildīgajiem dienestiem ir jāseko līdzi.Iespējams, ka viens no faktoriem ir arī cena. Jo zemāka cena, jo zemāka kvalitāte. Bieži vien arī pasūtītājs grib "Mercedes", bet pēc iepirkuma sanāk vien žigulis,
stāsta Haritonovs.