Ātrās ēdināšanas ķēde "Burger King" brīdina par uzņēmuma vārdā īstenotām krāpšanas shēmām sociālajos tīklos, līdzīgi kā to pagājušajā nedēļā ziņoja arī "McDonald's".
"Burger King" pārstāvji norāda, ka krāpnieciskās shēmas ietver sludinājumus, kas satur izdevīgus piedāvājumus no zināmām globālām ātrās ēdināšanas ķēdēm tikai par dažiem eiro, solot klientam piegādi līdz pat durvīm.
Noklikšķinot uz viltotas reklāmas sociālajos tīklos, klientam tiek lūgts pievienot personas datus un debetkartes vai kredītkartes informāciju, bet pēc maksājuma veikšanas klients ēdienu nesaņem, turklāt no klienta tiek ieturēta lielāka summa, nekā solīts sludinājumā.
Minētās krāpnieciskās aktivitātes notiek caur sociālo mediju platformām, piemēram, "Facebook" un "Instagram".
"Burger King" pārstāvji norāda, uzņēmums ir informējis klientus par radušos situāciju, izmantojot uzņēmuma sociālo mediju kanālus, aicinot klientus bloķēt attiecīgo reklāmas saturu un ziņot par viltus kontu sociālo mediju platformai, taču krāpnieciskās shēmas sociālajos tīklos joprojām tiek izplatītas.
"Burger King" pārstāvji arī uzsver, ka uzņēmuma maltītes iespējams pasūtīt tikai "Burger King" oficiālajā tīmekļvietnē, filiālēs un piegādes platformās "Wolt" un "Bolt".