Lietoto auto tirgotājs AS "Longo Group", integrējot mākslīgā intelekta rīku klientu apkalpošanas sistēmā, šogad plāno palielināt apgrozījumu par pieciem līdz desmit miljoniem eiro, aģentūru LETA informēja "Longo Group" pārstāvji.
Kompānijā prognozē, ka, integrējot mākslīgā intelekta rīku klientu apkalpošanas sistēmā, gada laikā pārdošanas process uzlabosies par 10-20%.
"Longo Group" valdes priekšsēdētājs Edgars Cērps skaidro, ka kompānijas mērķis ir nevis aizstāt darbiniekus, bet padarīt viņu darbu efektīvāku. Vienlaikus viņš piebilst, ka mākslīgais intelekts pielāgots tā, lai spētu analizēt telefona sarunas poļu, latviešu, lietuviešu un igauņu valodās, pārveidojot rezultātus angļu valodā un par katru sarunu sagatavojot kopsavilkumu.
"Nav noslēpums, ka tādas kompānijas kā "Microsoft" un "Google" māteskompānija "Alphabet" pēc mākslīgā intelekta iesaistes spēja palielināt akciju cenu vērtību vairāku procentu apjomā, tāpēc uzskatu, ka šī pieeja ir svarīga nākotnes attīstībai," atzīmē Cērps.
Tāpat kompānijā skaidro, ka, ieviešot mākslīgā intelekta rīku, "Longo Group" plāno uzlabot pārdevēju komandas efektivitāti. Iegūtie dati parādīs, kādas ir galvenās kļūdas, ko nepieciešams labot, kā arī katra klientu apkalpošanas posmā iekļautā darbinieka darba kvalitāti.
"Longo Group" koncerna apgrozījums 2023.gada deviņos mēnešos bija 36,636 miljoni eiro, kas ir par 4,3% vairāk nekā 2022.gada deviņos mēnešos, savukārt koncerna peļņa samazinājās 2,8 reizes un bija 187 761 eiro.
Savukārt "Longo Group" koncerna apgrozījums 2022.gadā bija 44,7 miljoni eiro, kas ir par 48% vairāk nekā 2021.gadā.
"Longo Group" darbojas lietotu automašīnu tirdzniecības segmentā. Uzņēmums reģistrēts 2017.gadā, un tā pamatkapitāls ir 13,017 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. "Longo Group" patiesais labuma guvējs ir Aigars Kesenfelds.