Mēneša nogalē, 31.janvārī, notiks seminārs influenceriem un digitālā satura veidotājiem par to, kā izvairīties no datu aizsardzības un patērētāju tiesību aizsardzību pārkāpumiem, veidojot un publicējot saturu sociālajos tīklos un digitālajās platformās, aģentūru LETA informēja biznesa augstskola "Turība".
Saskaņā ar normatīvo aktu regulējumu influenceri ir saimnieciskās vai profesionālās darbības veicēji, tāpēc arī tiem, tāpat kā citos biznesa modeļos, kur ir iesaistīts patērētājs, ir jāievēro vairākas normatīvā regulējuma prasības, atzīmēja pasākuma rīkotāji.
Seminārā datu aizsardzības eksperts, "Turība"Juridiskās fakultātes dekāns Ivo Krievs stāstīs par to, kā influenceru darbā izvairīties no datu aizsardzības tiesību pārkāpumiem - piemēram, kādi principi jāievēro, veidojot materiālu, cik ilgi var glabāties fotogrāfijas, kā reaģēt, saņemot sūdzību no foto vai video materiālā esoša cilvēka un kādi ir influencera papildu pienākumi.
Savukārt Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) Patērētāju tiesību uzraudzības departamenta galvenā juriste Zanda Dāvida vērsīs semināra dalībnieku uzmanību uz to, kā influenceriem pasargāt sevi no patērētāju tiesību aizsardzības pārkāpumiem, tai skaitā, kā pasargāt sevi no negodīgiem sadarbības partneriem.
Seminārs "Sociālie tīkli: kā influencēt gudri?" notiks "Turība" vēstniecībā, Elizabetes ielā 59, Rīgā, no plkst.11 līdz 14.30. Tam varēs sekot līdzi arī tiešsaistē.