Arī ceturtdien novērotas tehniskas ķibeles ar vilcieniem; atcelti atsevišķi reisi, bet daļa reisu kavējas 92 minūtes [papildināts 12:05]

© Dmitrijs Suļžics/MN

Ceturtdien atcelti divi vilcienu reisi Ogres līnijā, kā arī kavējas vairāki reisi Tukuma un Lielvārdes līnijā, liecina "Pasažieru vilciena" publiskotā informācija.

Vilciens Sloka (plkst.10.48)-Rīga (plkst.11.38) brauc ar aptuveni 23 minūšu kavējumu, vilciens Sloka (plkst.10.18)-Rīga (plkst.11.08) brauc ar aptuveni 45 minūšu kavējumu, vilciens Rīga (plkst.10.39)-Sloka (plkst.11.29) brauc ar aptuveni 30 minūšu kavējumu, bet vilciens Sloka (plkst.9.20)-Rīga (plkst.10.08) brauc ar aptuveni 92 minūšu kavējumu.

Tāpat vilcieni kavējās Lielvārdes līnijā - vilciens Rīga (plkst.10.18)-Lielvārde (plkst.11.16) brauca ar aptuveni 20 minūšu kavējumu, bet vilciens Rīga (plkst.10.18)-Lielvārde (plkst.11.16) brauca ar aptuveni 20 minūšu kavējumu.

Savukārt tehnisku iemeslu dēļ ir atcelts vilciens Rīga (plkst.9.18)-Ogre (plkst.9.57) un Ogre (plkst.11.17)-Rīga (plkst.12).

"Pasažieru vilciena" pārstāve Sigita Zviedre aģentūrai LETA skaidroja, ka tehniskas problēmas Dzintaru stacijā radās jaunajam elektrovilcienam, kurš brauca reisā Sloka-Rīga. Vilcienam izlādējās baterija un nebija paceļams pantogrāfs. Šim vilcienam pakaļ ir devusies lokomotīve, lai aizvilktu to uz Rīgu. "Škoda Vagonka" pārstāvjiem garantijas ietvaros defekts ir jānovērš 24 vai 72 stundu laikā.

Abi vilcieni Ogres līnijā atcelti tādēļ, ka šos reisus bija jāveic jaunajam elektrovilcienam, kuram Dzintaru stacijā radās tehniskas problēmas. Attiecīgi vilcieni arī Lielvārdes virzienā kavējas saistīto reisu dēļ.

Jau ziņots, ka "Pasažieru vilciena" apgrozījums 2023.gada deviņos mēnešos bija 44,256 miljoni eiro, kas ir par 19,2% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 21% - līdz 458 074 eiro.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" bija 100% "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

Svarīgākais