"Laimas" labdarības namiņa akcijas laikā līdz šim ir sarūpētas gandrīz 1200 dāvanas, aģentūrai LETA pavēstīja "Orkla Latvija" pārstāvji.
Uzņēmumā informē, ka līdz otrdienai, 19.decembrim, ir iespējams piepildīt vēl 44 bērnu sapņus, apmeklējot "Laimas" labdarības namiņu klātienē, Doma laukumā vai elektroniski "www.laimasnamins.lv".
"Šogad, vairāk nekā citus gadus, bērni lūdz uzdāvināt ļoti praktiskas lietas - šalli, cepuri, zābaciņus vai gultasveļu. Protams, kā ik gadu, pavīd pa kādam lūgumam pēc jaunām viedierīcēm," norāda "Orkla Latvija" komunikācijas vadītāja Laura Bagātā.
Vienlaikus "Orkla Latvija" informē, ka pirmdien, 18.decembrī, notiks "Laimas" labdarības namiņa noslēdzošā radošā darbnīcā. Pasākums notiks "Laimas" šokolādes muzejā Rīgā, Miera ielā, plkst.8.30.
Darbnīcā būs iespējams aplūkot muzeja ekspozīciju un izkrāsot kādu no dekoratīvajiem, miniatūrajiem "Laimas" labdarības namiņiem, kas vēlāk, kopā ar labdarības akcijā sarūpētajām dāvanām, dosies pie bērniem.
Jau ziņots, ka "Orkla Latvija" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 111,059 miljoni eiro, kas ir par 2,1% mazāk nekā 2021.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa palielinājās 2,8 reizes un sasniedza 6,046 miljonus eiro.
Uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir astoņi miljoni eiro. Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Spilva", "Gutta", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".