"Latvijas pasts" turpmāk plāno orientēties uz darbību tirdzniecības centros

© f64.lv, Megija Anna Metesota

VAS "Latvijas pasts" turpmāk plāno orientēties uz darbību tirdzniecības centros, otrdien intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja "Latvijas pasta" valdes priekšsēdētāja Beāte Krauze-Čebotare.

Viņa norādīja, ka "Latvijas pasts" vēlas, lai pasta nodaļas varētu strādāt maksimāli ilgāku darbalaiku un kompānijas pakalpojumi tiktu nodrošināti maksimāli ērti pieejamās vietās, tostarp cilvēkiem ar kustību traucējumiem. "Tāpēc nākotnes stratēģija ir, ka pasts centīsies būt tirdzniecības centros," teica Krauze-Čebotare.

Viņa skaidroja, ka tirdzniecības centri ir vieglāk sasniedzami, tostarp ar sabiedrisko transportu, kā arī tie ir atvērti arī sestdienās un svētdienās.

Tāpat Krauze-Čebotare norādīja, ka uzņēmumā ir izstrādāta "Latvijas pasta" darbības turpmākā stratēģija, kuru vēl ir nepieciešams saskaņot visās atbilstošajās instancēs.

Tostarp viņa minēja, ka ir apstiprināta pakomātu tīkla paplašināšana. "Tātad būs vēl vairāk pakomātu Latvijā "Latvijas pastam", un mēs arī būsim lielākais tīkls, nākamajā gadā pārspējot konkurentus," sacīja kompānijas vadītāja.

Jau ziņots, ka "Latvijas pasta" apgrozījums pagājušajā gadā bija 100,009 miljoni eiro, kas ir par 5,1% mazāk nekā 2021.gadā, kā arī uzņēmums strādāja ar 2,21 miljona eiro peļņu pretēji zaudējumiem gadu iepriekš.

"Latvijas pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. "Latvijas pasts" ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā apmēram 2500 darbinieku.

Latvijā

Elektronisko sakaru un informācijas tehnoloģiju pakalpojumu sniedzēja "Bite Latvija" maijā ieviestais bezmaksas drošības risinājums līdz šim ir bloķējis jau 250 tūkstošus telefonkrāpnieku zvanu savā tīklā. Novembrī vien "Bite Latvija" bloķēja 95 tūkstošus krāpniecisku zvanu, kas vidēji ir 130 krāpniecības mēģinājumi stundā jeb 3100 zvanu dienā.

Svarīgākais